maandag 13 augustus 2012

Happy feelings


Ruim een jaar geleden bedacht ik een tag en op een gegeven moment ging deze rond op heel veel blogs, leuk om te lezen! Deze tag noemde ik 'Wat maakt jou echt blij?' en hier behoorde natuurlijk een aantal vragen bij met de vraag waar jij blij van wordt. Als vervolg van deze tag, wil ik vandaag meer 'happy' momenten met jullie delen. Lees mee!



  • Met je vriendinnen lachen om kleine dingen en niet meer bij komen.
  • Mooie producten ontdekken en swatchen, ik word er echt blij van!
  • Op vakantie gaan, waar je je al maanden, misschien wel jaren op verheugd heb.
  • Samen zijn, op het strand, met zonsondergang. Heerlijk..
  • Lekker eten, ik kan er echt heel blij van worden!



  • De dingen doen die ik het aller liefste doe, maakt niet uit wat. Bloggen is daar zeker één ding van.
  • Even lekker grabbelen in mijn stash, haha. Klinkt stom, maar ik wordt er soms echt heel blij van.
  • Een video voor opnemen, ik vind het gewoon zo leuk om te doen.
  • Een goed gesprek met een vriendin, m'n vriend of wie dan ook.
  • Nieuwe mensen leren kennen.
  • Een kus van iemand, waar je om geeft.
  • Een vriendelijke lach, dat maakt je dag toch goed?


  • Je nagels netjes lakken, ik kan er dan naar blijven kijken.
  • Ik kan blij worden van de kindjes op mijn werk, wat zijn het een schatjes! Ik kan daar echt van de alle kleine momentjes genieten.
  • Het lezen van jullie lieve reacties!
En zo kan ik natuurlijk nog eventjes door gaan.. Hopelijk vonden jullie het leuk om dit te lezen. Wat zijn jouw 'happy feelings' op dit moment? Let me know!
Lots of love, Lotte