donderdag 16 augustus 2012

Je gezicht vorm geven: Shapen


Het shapen van mijn gezicht, vind ik één van de leukste dingen wanneer ik mij aan het opmaken ben. Ik ben gezegend met een paar duidelijke jukbeenderen (lucky me!), maar toch blijf ik het leuk vinden om ze extra te accenturen met behulp van een matte bronzer en een glowy highlighter. Als jouw jukbeenderen wat minder opvallen, kun je het namelijk makkelijk faken, als of het lijkt dat ze kilometerss naar voren steken. Kijk mee naar mijn how-to video.





Het is eigenlijk zo simpel, maar het geeft zo'n mooi effect. Shapen maar ladies!


MAC Harmony blush is mijn perfecte shape blush. Hij is mat en net een paar tinten donkerder dan mijn eigen kleur. De bronzer van de Body Shop is iets minder gepigmenteerd, maar ook een heerlijk product om een goede shape mee te zetten. Highlighters zijn vaak zo mooi, ik ben dol op deze producten! De Mineralize skinfinish in Red Head van MAC, gebruik ik het liefst. Maar de nieuwe Prime & Fine highlighter van Catrice is ook een pareltje.


Het shapen van mijn gezicht, doe ik niet dagelijks. Simpel weg, omdat ik hier de tijd niet voor heb (en ik heb het er ook niet voorover om een kwartier eerder m'n bed uit te gaan, hi hi). Maar als je de tijd hebt, zeg ik doen! Want shapen is iets, wat je gewoon in je dagelijkse, neutrale look terug kan laten komen.

Ik ben wel benieuwd of jullie je gezicht (vaak) shapen en wat je van het effect vindt!

Lots of love, Lotte