zondag 12 augustus 2012

LOLA Nailpolish


In de Julia's in Barcelona, kwam ik een onbekend make-up merk tegen. Voordat ik het wist, stond ik te snuffelen tussen de producten van LOLA. Nog geen idee hoeveel de producten kosten, zocht ik deze twee nagellakken uit. Bij de kasse betaalde ik slechts 10 Euro, voor twee lakjes! Kijk mee voor swatches en mijn review over deze twee producten.



De Julia's zag er uit als een luxe parfurmerie, zoals de Douglas en de Ici Paris bij ons. Er werden merken als Chanel, Dior, Lancome en YSL verkocht. Er stond ook een schap met producten van LOLA. Dit merk zag er hip, verzorgd en zeker niet goedkoop uit. Ik was dan ook blij verrast met de fijne prijs die je voor deze producten betaald. De gemiddelde prijs van de LOLA producten lag het zelfde als de prijzen voor drogisterij make-up bij ons (bijv. LÓréal)



De flesjes nagellak deden mij direct denken aan die van Chanel, het ziet er keurig uit. Het kleuraanbod was trouwens ook goed, veel verschillende kleuren en finishes. Deze twee frisse, zomerse kleurtjes nam ik dan ook graag mee. Links zie je de kleur Prom Queen en rechts Poison Ivy.


Dit herkennen we natuurlijk ook direct van Chanel, een dubbele dop.


Het kwastje werkt prima, niet te groot en niet te klein. Een prima formaat. De lak zelf is vrij dun, maar toch dekt hij prima in twee laagjes.



Prom Queen maakte mijn verwachtingen waar, wat een leuke kleur! Hij is fris roze, met een mooie perzik kleur. Lekker zomers, creamy en perfect voor een zonnige dag als vandaag!



Poison Ivy is een zeegroene kleur, prachtig! De kleur komt niet heel goed over op de foto, want daar lijkt hij wat meer blauw. Ook deze lak is mooi creamy en dekt perfect in twee laagjes. Deze kleur is ook net als de andere, lekker fris en heerlijk voor een dagje aan het strand.


Wat een leuk merk is LOLA! Volgens mij is het echt een Spaans merk, want ik heb het nog nooit eerder gezien. De producten zijn goed betaalbaar en de kwaliteit is dik in orde!

Welke buitenlandse merken zijn bij jou favoriet?

Lots of love, Lotte