woensdag 22 augustus 2012

Lush Dream Cream Body Lotion



Met mijn gevoelige en daarnaast ook droge huid, blijf ik altijd opzoek naar producten die mijn huid voeden, zonder irritaties. Lush is een merk, waar veel van mijn verzorgings producten vandaan komen. Gewoon omdat Lush lief is voor mijn huid, precies wat ik nodig heb! De laatste tijd teste ik Dream Cream, de best verkochte body lotion van Lush, wereld wijd.



Dream Cream zit bomvol verzorgende en zachte bestandsdelen. Het is niet voor niets een populaire bodylotion onder de mensen met een gevoelige huid! Of laat ik het anders zeggen, Lush heeft Dream Cream speciaal ontworpen voor mersen met een probleemhuid. Het kon ik niet anders, dan dat ik deze body lotion moest uittesten.
 
In de enorme pot zit 240 gram bodylotion, hier kun je zeker een hele tijd mee vooruit. Aan de geur moest ik eventjes wennen, een beetje melk achtig. Maar ach, nadat ik merkte hoe fijn hij werkte, rook ik dat bijna niet meer.
 



Zij is ook fan!
 
Als basis heeft Lush havermelk gebruikt, bekend om de helende werking op een probleemhuid. Om diezelfde reden zit er ook rozenwater in.De andere ingrediƫnten zijn ook gekozen vanwege het helende, verzachtende effect op je huid. Blauwe kamille, roos absoluut, tea tree en lavendel hebben wat dit betreft al sinds mensenheugenis een goede reputatie.
 
 
 
Ik smeer Dream Cream het liefst op, na een lange douchebeurt. Op die momenten smeekt mijn lichaam om vettigheid en voeding! Dream Cream is voor mij een goed uit komst. Het werkt direct verzachtend en je voelt de voedende boters over je lichaam glijden. Het blijft wel wat vettig aan voelen, daarom zal ik hem 's ochtends niet zo snel gebruiken, dan blijf je het zovoelen.
 
 
 
Voor een goede werking, heb je maar een klein beetje van het product nodig. Het smeert goed uit en trekt snel in. Een vettig laagje, blijf je wel voelen. Ik denk, dat ik dit een heerlijk prodcut voor in de winter ga vinden. Mijn huid is dan op z'n droogst.
 
Dream Cream is Lush best verkochte product, wereld wijd! En ja, dat snap ik wel. Voor mensen met huid problemen, eczeem en psoriasis zal Dream Dream goed van pas komen. Maar ook zonder huidproblemen, zal je de Dream Cream heerlijk vinden! Hij kost 19,95 Euro en is zowel in de winkel als in de Online shop verkrijgbaar.
 
Lots of love, Lotte