zaterdag 18 augustus 2012

Mijn favoriete sneakers + win een kadobon van Zalando


Een 'echt' sneaker meisje ben ik nooit geweest, maar ook zeker geen 'high heel' meisje, wat mag ik dan wel zijn? Ik draag het liefst platte schoenen, stoere boots, sandaaltjes en slippertjes. Maar hé een paar goed sneakers, zijn altijd welkom hoor! Ik wil vandaag mijn favoriete sneakers met jullie delen en daarbij maken jullie ook kans op een leuke kadobon van (shoe heaven) Zalando!

Soms heb je gewoon zin in casual en voor mij betekend dat, sneaker time! Het loopt comfortabel en onder een jeans of zwarte skinny, ziet het er ook nog eens prima uit.



Ik heb niet veel sneakers, maar toch vind ik het heerlijk om er op te lopen. Meestal slijt ik mijn sneakers helemaal af en dan vind ik het tijd voor een nieuw paar. Met classic sneakers als Converse All Stars en Vans, kan dat nuurlijk ook prima. Die kunnen altijd, kun je oneindig combineren en blijven goed. Bovenstaande All Stars kocht ik een tijdje terug en ze lopen heer-lijk!


Mijn favoriete sneakers op een rijtje en allemaal bij Zalando verkrijgbaar. Vans mogen dan misschien als 'bakvis' sneakers gezien worden, ik vind ze leuk en draag ze dan ook gewoon! Ik heb alleen nog maar een zwart exemplaar, maar hoe leuk zijn die met een panter printje en neon kleurtjes! Ik wil d'r meeeeer!
Converse All stars heb ik altijd graag gedragen, zelfs als 2 jarig meisje liep ik al met een paar Converse rode All stars. De sneakers met sleehak zijn trouwens niet meer weg te denken uit het huide mode beeld, je ziet ze steeds vaker voorbij komen.

Ik ben heel erg benieuwd of jij wel/niet een sneaker meisje bent en waarom? Welke sneakers draag jij het liefst en welke staan nog op jouw verlanglijstje?


Win!
Wil jij kans maken op een kadobon van 25 Euro, bij de webshop Zalando? Laat dan even een reactie achter, dan weet ik dat je mee doet! Je kunt t/m 26 augustus mee doen aan deze winactie. Doe daarom snel mee!

Ik zou het fijn vinden als je mij liked op Facebook en een tweet op twitter achterlaat. Tweet bijvoorbeeld: Win een kadobon van Zalando bij http://www.madamlotte.nl/2012/08/mijn-favoriete-sneakers-win-een-kadobon.html?spref=tw t.w.v. 25 Euro! @MadamLotte

Good luck sneaker ladies!

Lots of love, Lotte