vrijdag 17 augustus 2012

New in: Catrice nagellak en highlighter


Zo'n twee keer per jaar vernieuwd Catrice haar assortiment, met een aantal nieuwe producten. Ik heb me behoorlijk moeten inhouden, maar kwam toch thuis met drie mooie producten. Twee nieuwe nagellak kleuren en een (budget!) highlighter, ik wil ze graag met jullie delen en jullie krijgen mijn mening over deze producten. Lees verder!


Ik sprak met mezelf af, niet te veel te kopen. Maar alleen de dingen waar mijn hartje sneller van ging kloppen, dat heb ik dan ook gedaan! De nagellak kleuren die ik heb gekozen, zagen er prachtig en vernieuwend uit. De highlighter stond boven aan mijn verlanglijstje, die ging dus sowieso met me mee.



Een goede budget highlighter, was tot op heden nog best lastig te krijgen. Maar daar is verandering in gekomen, want Catrice komt met dit pareltje in de kleur Fairy Dust. Deze highlighter geeft een subtiele (gouden) glans en is enorm zacht.


In de verpakking ziet de highlighter er nog vrij roze uit, maar als je eenmaal gaat swatchen..


Zie je een subtiele gouden glans ontstaan, erg mooi!


Aangebracht op mijn jukbeenderen. Ik ben erg enthousiast over deze highlighter! Hij kost 4,50 Euro.


Tijd voor de nagellakken, ik koos twee kleuren uit, die mij het meest aanspraken. Links zie je een koper kleurige lak in de kleur Copper cabana en rechts de kleur Steel My Soul. Deze lak geeft een Brushed Metal Effect, hier was ik natuurlijk erg benieuwd naar.



Wat een bijzondere lak is, Steel My Soul. Het is een taupe (lila) kleurige lak, met heel veel gouden glittertjes. Erg mooie kleur! Tijdens het drogen ontdekte ik het Brushed Metal Effect, hij droogde namelijk mat op. Heel appart, maar het heeft wel iets! Hij droogt ook aardig snel op, dat heb je vaak met matte nagellakken.



Copper Cabana is een koperen nagellak kleur, met een prachtige gouden gloed/ shimmer. Dit kan nog wel eens mijn favoriete najaars lak gaan worden, wat een beauty is dit. Hij lakt prettig en droogt redelijk snel op. In één laagje dekt hij al volledig, maar met twee laagjes wordt de kleur nog wat mooier!

De prijzen van de nagellakken zijn jammer genoeg wel iets verhoogd, ze kosten inmiddels 2,69 Eurp per stuk. Maar nog steeds prima te doen, natuurlijk.

De nieuwe producten die ik kocht, vind ik erg leuk! Typische najaars producten en eindelijk een budget highlighter, ik ben blij! Heb jij al iets uit de nieuwe Catrice collectie gescoord, heb je nog aanraders?

Lots of love, Lotte