maandag 20 augustus 2012

Outfit: Summer & Studs


Met meer dan 30 graden, is het toch vrij lastig er stijlvol bij te blijven lopen. Het enige wat ik op dat moment wil, is in mijn bikini verkoeling zoeken in het water. Niet nadenkend over hoe ik in die hitte er stylish uit kan zien. Toch bedacht ik een outfit, waarbij ik geprobeerd hem om er met dit weer toch fashionable uit te zien. Kijk mee!


Mijn DIY jeans is mijn beste vriend, met dit warme weertje. Het was ooit een lange jeans, waar ik het liefst elke dag in liep en met moeite uit moest doen, voordat ik ging slapen. Hij is van het merk My God en begon na een jaar dragen, toch te slijten. Ik besloot er daarom een shortje van te maken!



De luchtige zwarte, studded top, komt van de Forever21. Wat een beauty, ik ben zo blij dat ik deze in Barcelona heb gevonden. Het kraagje met steentjes en studs, vind ik super leuk!



Studded loafers zijn ook van de Forever21 en de ring van New Look. Matchen weer goed met de top!


Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van mijn zomerse outfit vinden. Ik blijf het lastig vinden om me 'leuk' te kleden met die warmte. Maar hé, mij hoor je niet klagen hoor. Doe mij dit weer het hele jaar door maar!

Lots of love, Lotte