zaterdag 4 augustus 2012

Outfits: Barcelona!


Wat verlang ik terug naar het zonnige weer, waar ik vorige week nog in liep! In Barcelona was het gemiddeld 33 graden, er was een helder blauwe lucht en de zon verdween pas laat in de avond. Mijn outfits waren hier naturlijk op aangepast, vandaag wil ik een aantal outfits met jullie delen, die ik in Barcelona droeg.



Top van New Look, kanten rok van H&M, Longchamp tas, Ray Ban zonnebril.



Sheer blouse van de H&M en een beetje DIY, jeans short DIY, zonnebril van Primark.


T-shirt van H&M, Short DIY, Birckenstocks slippers, Longchamp tas, Ray Ban zonnebril.



Top van Forever 21, Short DIY, Ray Ban zonnebril, Sandaaltjes van Scapino.


Jumpsuit van Vila, Longchamp tas en Ray Ban zonnebril.

Ik probeerde mijn outfits zo luchtig mogelijk te houden, maar als je de hele dag aan het sjouwen bent, draag ik toch liever een shortje dan een jurkje. Met dat warme weer, wisselde ik mijn kleding ook regelmatig om.

Wat is jouw favoriete vakantie outfit?

Lots of love, Lotte