donderdag 9 augustus 2012

Some inspiration


Soms heb ik een beetje inspiratie nodig. Zo naar mijn vakantie, moest ik weer vol aan de bak. Dat vond ik wel weer even wennen en ik moest weer opzoek naar een beetje inspiratie. Hoe ik dat doe? Om me heen kijken, gaan brainstormen en dit op papier zetten en gewoon rond kijken op WeHeartit.com. Dat heb ik gedaan en deze inspirerende plaatjes wil ik gewoon graag met jullie delen.


Geen woorden voor nodig toch, wat een cutie!


Kon ik maar een marathon rennen op deze palen. Helaas blijft het bij mij alleen bij dromen ;)


Dit soort rokken/jurken vind ik echt prachtig, lang van achter en kort van voren.


Love it!


Follow your dreams!
Arm candy <3 font="font">



Schattige katjes en puppies kunnen niet ontbreken, wat een dropjes!


Hoe leuk is dit, een taart met MAC producten! Wauw, gewoon zonde om op te eten.

De afgelopen twee dagen was het een beetje stil op de site, maar morgen weer gewoon een artikel online hoor! Ik had eventjes weer wat inspiratie nodig. Als jullie nog leuke ideetjes hebben dan hoor ik het ook graag. Wil je ergens een review over lezen, wil je een tutorial zien, ben je benieuwd naar een bepaald product? Ik hoor het graag!

Lots of love, Lotte