vrijdag 3 augustus 2012

Teeez Strike a Pose oogschaduw duo + ooglook


In de Sale bakken van de DIO kwam ik een aantal interessante Teeez producten tegen. Nieuwsgierig als ik was, nam ik een oogschaduw duo voor de helft van de prijs mee. Ik ken het budget-merk Teeez wel, maar had er nog geen ervaring mee. Daar moest nodig verandering in komen! Vandaag foto's, review en een ooglook met het duo in de kleur Strike a Pose.




Het duo bestaat in Strike a Pose bestaat uit twee oogschaduw kleuren, een mosgroene kleur met een gouden glans en een bruine kleur met een mooie shimmer. De verpakking zit er prima uit, je ziet de kleuren door de deksel heen en dit vind ik altijd wel handig. Dit duo komt volgens mij uit een collectie die vorig jaar eens uit kwam, maar volgens mij wordt hij nog steeds verkocht. En in mijn geval dus met korting!

Normaal gesproken kost dit duo 5,50 Euro, maar ik kocht hem voor 2,75 Euro. Strike a Pose is niet de enige kleur, er zijn nog 7 andere kleuren verkrijgbaar.



Vooral de groene kleur sprak me direct aan, wat een bijzondere kleur! De oogschaduw kleuren zijn goed bij elkaar uitgekozen en goed met elkaar te combineren, ook al kun je de kleuren ook prima met andere oogschaduws combineren.

Beide kleuren zijn zacht, goed gepigmenteerd en blenden goed. Dik in orde dus!


De look die ik met Strike a Pose heb gemaakt. Een highlighter uit Urban Decay 2 in binnenste ooghoeken en wenkbrauwen. De mosgroene kleur op mijn ooglid en de bruine kleur in mijn crease. Bruine eyeliner en mascara, maken de look af.


Ik vind het een heerlijke look! Net even wat meer kleur dan normaal, maar nog wel goed draagbaar. Ook al heb ik groene ogen en is de 'regel' dat je dan juist voor een andere kleur moet kiezen, moet ik zeggen dat ik groen best goed bij mijn ogen vind staan.

Mijn eerste product van Teeez is een succes! Ik ben zeker benieuwd naar meer producten van Teeez, hebben jullie nog aanraders?
Ik moet wel zeggen dat Teeez wat lastiger verkrijgbaar is, wel is het merk gespot bij bijvoorbeeld Etos, Da, Dio en Dirx.

Lots of love, Lotte