vrijdag 14 september 2012

Autumn inspiration

 
De afgelopen dagen voelde het al volop herfst, dus het wordt tijd voor wat inspiratie voor dit seizoen! Als ik aan de herfst denk, denk ik aan warme kleuren, bladeren, temperaturen die dalen en regen. Niet het meest leuke vooruitzicht, maar daar hoop ik met deze inspiratie foto's verandering in te brengen!

 
Lita's, in een prachtige warme camel kleur.
 
 
De knits mogen de kast weer uit!
 
           
 
De leger print is dit najaar zeker een trend.
 
 
 Stoer, Zwart en studs.
 
 
Liefs, warm en zwierig.
 
 
 
 
Stoere boots!
 
 
Prachtig herfst plaatje.
 
 
 
Typische herfst nagels. Wauw, die onderste vind ik prachtig gemaakt!
 
 
 
Leren jackets, zeker een must voor het najaar! Natuurlijk zien we ook veel studs en spikes.
 
Ben jij al ready voor het najaar? Ik begin er een klein beetje in te komen.. Maar kan niet wachten om al die prachtige, warme kleuren weer te gaan dragen!
 
Lots of love, Lotte