zondag 16 september 2012

Beauty Question: Wat zijn jouw favoriete kwasten en waarom?

 
Dat is lang geleden, dat ik een Beauty Question aan jullie stelde! Ik bedacht weer een leuke, daarom vandaag de vraag 'Wat zijn jouw favoriete kwasten en waarom?' Ik merk de laatste tijd, dat ik echt maar een klein deel van al mijn kwasten gebruik, ik ben daarom ook benieuwd hoe dat bij jullie zit. Misschien heb je wel kwasten die je iedereen aanraad, daar ben ik erg nieuwsgierig naar! Kwasten zijn zo belangelijk he dames, een mooie make-up krijg je alleen met de juiste tools. Tijd voor mijn antwoord!

 
 
Aller eerst mijn Zoeva kwasten. Wat een ontdekking waren deze kwasten voor mij! Super zacht en van erg goede kwaliteit. Eigenlijk gebruik ik alle kwasten die je op de foto ziet, bijna dagelijks. De buffer kwast voor m'n foundation, poeder kwast voor poeder, schuine kwast voor mijn blush, blending en crease kwast voor oogschaduw. Deze Zoeva kwasten zorgen voor een mooie basis!
 
 

Ik heb één MAC kwast, de 217. Maar oh oh oh, wat is 'ie fijn! Wanneer ik oogschaduw gebruik, gebruik ik sowieso altijd deze kwast. De kwaliteit blijft net zo goed, als toen ik hem net kocht. Echt waar, deze kwast is echt de moeite waard om te kopen!
 
 
Tot slot wil ik nog heel graag de kwasten van Real Techniques. Je weet wel, ontworpen door Samantha, één van de Pixiwoo zusjes. Ik vraag ze voor m'n verjaardag en anders koop ik ze van mijn verjaardags geld! Als ik ze heb, horen jullie hier natuurlijk nog meer over.
 
En nu jullie! Wat zijn jouw holy grails op het gebied van kwasten? Let me know!
 
Lots of love, Lotte