zondag 23 september 2012

Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin make up


De Ultimate Moisture fresh skin make-up, is een nieuw product van Catrice. Het is een diep hydraterend, lang houdende, olie vrije foundation. Benieuwd als ik was, kocht ik hem en heb ik hem getest. Ik blijf altijd opzoek naar fijne (budget) foundations, dus tijd voor een review!




De Ultimate Moisture foundation van Catrice zit verpakt in een tube en heeft een prima verpakking. Strak en stevig. De foundation is verkrijgbaar in vier tinten, waarbij de lichtste tint het beste bij mijn huid paste. Hij kost 5,49 Euro, wat een fijn prijsje is natuurlijk!
 


De forumule van de foundation, met glycerine, zorgt voor een overvloed aan hydratatie en bescherming. Het is een foundation met een medium dekking en zal (kleine) oneffenheden bedekken. Het product is olie vrij en geeft een licht matte tint.


De substantie van het product is vrij vloeibaar, maar niet te dik of te dun. Prima om mee te werken, smeert goed uit en vlekt niet snel. Ik heb hem aangebracht met mijn buffer kwast en dit werkte prima, maar ook kun je hem goed met je vingers verdelen.


Zonder make-up.


Met Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin make-up.

De kleur is op dit moment net een tintje te licht, maar in de winter zal de kleur wel goed bij me passen. Hij geeft een medium dekking, hij bedekt mijn roodheden, maar een enorme puist zal wel wat lastiger worden. Ik heb dit moment weinig last van onzuiverheden, dus de dekking vind ik prima. Wat ik een groot plus punt vind, is dat hij er erg natuurlijk uit ziet. Je ziet de foundation niet zitten en daarbij voelt hij voedend/verzorgend aan op mijn huid.


Je ziet bijna niets zitten!

Ja, ik vind dit een leuk en prettig product. Wanneer je wat meer dekking nodig hebt, raad ik hem af. Maar houd je wel van een lichte, voedende foundation, dan is dit wel wat voor jou.

Lots of love, Lotte