zondag 2 september 2012

Essie Stylenomics

 
De najaars collecties komen nu langzamerhand de winkels in geslopen, we moeten er echt aan geloven dames. De herfst komt er aan! Maar niet getreurd, met deze prachtige najaars collectie van Essie worden we erg vrolijk. De Stylenomics collectie bestaat uit warme, herfst kleuren, die goed zullen matchen met onze outftis. Laten we de lakjes eens bekijken!

Miss Fancy pants, Recessionista, Stylenomics, Head mistress, Don't sweater it, Skirting the issue
 
De Stylenomics collectie bestaat uit zes nagellakken, in verschillende warme tinten. We zien veel rood, taupe en groen, typische herst tinten! Ik heb er drie om aan jullie te laten zien, zo krijgen jullie een beetje een indruk van deze collectie. Ik ben dol op warme, donkere kleuren op mijn nagels. Dus ik ben helemaal in mijn nopjes!
 
 
 
Van links naar rechts zien jullie Stylenomics, Miss Fancy Pants en Recessionista. Alle drie zijn het creamy, warme kleuren. Een heel donker groene tint, heb ik nog niet en kan ik dus zeker vernieuwend noemen. Het valt me trouwens op dat veel collecties met deze kleur komen. De wijn rode kleur blijf ik mooi vinden, net als het nude/beige kleurtje. Het zijn drie heel verschillende kleuren, maar alle drie perfect voor het najaar. Zo kun je leuk een beetje afwisselen!
 
 
 
De verpakkingen zijn trouwens een klein beetje veranderd, aan de zijkant van het flesje staat nu ook in het wit de tekst gedrukt. Ik ben een groot Essie fan, ik denk dat ik het zelfs mijn favoriete nagellak merk kan noemen. Ze lakken zo heerlijk, de kwasten zijn breed, dekken goed, blijven goed zitten de en de kleuren zijn gorgeous! Tijd voor de swatches van deze lakken.
 
 
 
Het meest bijzondere en vernieuwende lakje, is wat mij betreft Stylenomics. Deze super donker groene kleur, lijkt bijna zwart, maar is toch zeker groen. Hij is erg donker, maar ook prachtig! Hij is creamy en dekt perfect in twee laagjes. wat een bijzondere, najaars kleur is dit.
 
 
 
Een wat minder opvallend, maar niet minder mooi lakje, is Miss Fancy Pants. Het is een nude, grijs, beige tint. Een mooie dagelijkse kleur, die altijd kan en overal bij past. Eigenlijk kun je van deze kleur niet genoeg hebben! Ook deze weer prima kwaliteit en dekt in twee laagjes.
 
 
 
De kleur die ik waarschijnlijk het meest zal gaan dragen, is Recessionista. Wauw, deze is prachtig! Een wijn rode, paarse kleur. Neigt ook een beetje naar het bordeaux rood. Hij is creamy en dekt in twee laagjes. Een erg chique en vrouwelijke kleur, mooi hoor!
 
De Essie Stylenomics is zeker een collectie om even bij te gaan kijken. Een aantal prachtige herfst tinten, die dit najaar niet mogen ontbreken! De lakken van Essence zijn verkrijgbaar bij de Etos en DA voor 9,99 euro. Maar nu ook bij Bol.com, hier geld nu een actie waarbij je drie Essie lakjes kunt kopen voor 20 Euro. Goede deal! (Helaas kwam er bij mij wel een lakje gebroken aan, zoals je ziet was dit Miss Fancy Pants)
 
Lots of love, Lotte