dinsdag 4 september 2012

Fotodagboek augustus 2012


Van de maand juli had ik geen fotodagboek gemaakt, ik had die maand gewerkt en was op vakantie. Weinig foto's, dus niet echt de moeite waard. De maand augustus was dat weer anders. We gingen nog een paar daagjes uitwaaien op Texel, ik heb genoten van de zon en heb ook deze maand weer veel gewerkt. Benieuwd naar de foto's? Kijk dan mee!

 
Afgelopen maand kwamen de nieuwe producten van Catrice in de winkels, shoppen!

 
Na onze prachtige vakantie in Barcelona, wilde we nog even uitwaaien op Texel. Heerlijk aan het strand, met zonsondergang..



Lekker borrelen!



Als verrassing voor mama, high teaen! Jam jam


Visite kaartjes in mijn portomonee, vind ik het aller handigst.

 
Bah, na al die zon op vakantie, kregen we thuis weer regen..
 
 
Na een maand vakantie, kon ik Bengel eindelijk weer zien!
 
 
Veertje
 
 
Pretty! Ra ra, welk product is dit?
 
 
Nieuwe shampoo's van Andrelon, Yay voor de gevoelige hoofd huid! Fijn!
 
 
Dol op mijn top van Forever21
 
 
We hebben in augustus ook heel wat warme (en hete) dagen gehad. Ik zocht verkoeling in dit leuke peuter badje, hihi.
 
 
 
In deze prachtige villa, had ik met Jan willem een High tea. Het was echt typisch engels, ze liepen er ook echt in kledendracht en er waren typische Engelse lekkernijen.
 
 
 
 
 
Scones, Sandwiches, Cup Cakes en Engelse thee, heerlijk was het!
 
 
Afgelopen week is mijn school weer begonnen. Na een jaar lang stage lopen, was dat wel weer even wennen. Maar ik ben heel blij met mijn gekozen minor; Multi Probleem Gezinnen!
 
 
En dan een héle leuke afsluiter, we krijgen een puppie! Dit super schattige labrador hondje, komt volgende week maandag bij ons. Hij gaat Perry heten en is echt een lieverdje. Kan niet wachten!
 
Lots of love, Lotte