woensdag 5 september 2012

Kiko make-up look en review


In Barcelona maakte ik dan eindelijk kennis met het leuke make-up merk, Kiko. Ik was razend benieuwd en mijn verwachtingen werden gelukkig waar gemaakt. Kiko is een kwalitatief mooi, goed en verzorgd merk. En het leuke, het is ook nog eens low-budget! Ik ben over alle producten die ik van Kiko kocht, erg tevreden. Vandaag wil ik een make-up look met jullie delen, gemaakt met deze beauties.



De producten van Kiko worden keurig verpakt in een strak, zwart doosje. De oogschaduws van Kiko kosten rond de 3 á 4 euro, geen geld voor wat je er voor krijgt. De baked oogschaduws met meerdere kleuren, deden me direct denken aan de mineralize oogschaduws van MAC. Ze zien er alleen al oogverblindend uit!


Kiko 18


Kiko 103


Kiko 208


De oogschaduws zijn baked en dat betekend dat je ze zowel nat als droog kunt aanbrengen. Bovenstaande swatches heb ik trouwens droog aangebracht. Prachtige, draagbare kleuren, maar toch allemaal zo verschillend. Links zie je een swatch van 18, daarnaast de kleuren van 208 en daarnaast 103. Goed gepigmenteerd en veel glans en shimmer, behalve dan de matte taupe kleur uit 208.



Deze blush kleur in 103, is wat mij betreft ook één van de mooiste blushes van Kiko. Het is peach, koraal kleurige blush met een subtiele gouden glans. Hij heeft wat weg van Nars Orgasm, maar is toch een stukje meer koraal.



De look! Ik heb de oogschaduw duo's in 208 en 103 met elkaar gecombineerd, tot deze ooglook. De matte taupe kleur op mijn bewegende ooglid, de highlighters in mijn binnenste ooghoek en de donkere tint in mijn crease.

 
De blush is niet heel goed zichtbaar, bij mijn full face. Maar wat ben ik dol op deze look! Ik heb hem al vaak op deze manier gedragen en ik voel me er helemaal goed bij. Mooie kleuren combinatie's, goed draagbaar en fijne producten.

Heb jij ervaring met de Kiko producten, wat zijn jouw aanraders? Kiko is trouwens niet verkrijgbaar in Nederland, wel in Duitsland, Frankrijk en Spanje.

Lots of love, Lotte