woensdag 12 september 2012

Persoonlijke update & puppie liefde!


Lieve bezoekers,
 
Tijd voor een persoonlijke update, dat is namelijk al weer even geleden en er spelen weer allemaal nieuwe dingen in mijn leven. Een nieuw schooljaar, een nieuwe minor, een nieuwe puppie en een nieuw seizoen. Hoe gaat het met me? Ik vertel het in deze blogpost!

 
Twee weken geleden werd het voor mij tijd, om weer naar school te gaan. Ik heb het gevoel dit al jaren niet meer gedaan te hebben, omdat ik vorig jaar natuurlijk vooral heb stage gelopen. Het was voor mij dan ook behoorlijk wennen, om weer hele dagen in de schoolbanken te zitten. Maar aan de andere kant, ook weer erg leuk! Ik heb een minor gekozen, Multi Probleem Gezinnen, die ik erg interessant vind. De minor is pittig en ik moet er wel erg veel voor doen, maar dat heb ik er zeker voor over, ik ben blij met mijn keuze!
 
Aan de ene kant mis ik het werk, omdat ik het zo enorm fijn heb gehad op mijn stageplek. Ik mis de kindjes enorm! Maar ik zoek ze gewoon op, dat sowieso. Aan de andere kant vind ik het ook lekker dat ik pas later m'n bed uit hoef en iets meer vrije tijd heb en straks ook vakantie's! Wanneer de tentamen weken in zicht komen, zal dit natuurlijk minder zijn. Maar na mijn hard werkende stagejaar, voelt dit nu wel even lekker.
 
 
 
En dan nog iets heel leuks, onze pup is er! Ik vertelde er al over op twitter en in mijn fotodagboek artikel, maar sinds maandag is hij er eindelijk! Hij heet Perry en is echt een super schattige labrodor pup. Zwart, met witte vlekjes. Dit komt omder er 1/8 dalmatier in zit, cute he? Hij is er nu een paar dagen en ondanks de slapeloze nachten, zijn we ontzettend dol op dit ventje. We hebben natuurlijk ook al een andere hond, de drie jarige Bengel (ook een labrador). Hij vind het helemaal leuk dat er nu een vriendje voor hem is.
 
 
Ahw, wat een poepie is het he?
 
Ik zit weer  vol energie, na de fijne zomervakantie die ik heb gehad. Het najaar is niet mijn favoriete seizoen, maar hé we moeten er zelf wat van maken, toch?
Hoe is het met jullie?
 
Lots of love, Lotte