donderdag 6 september 2012

Sproetjes, I like!

Sproeten koppie's opgelet! Vandaag een artikel die ik aan deze natural beauties wil wijden. Want ja ladies, sproetjes geven je een natuurlijke schoonheid. Als je zelf iemand bent met sproetjes, ben je er misschien niet altijd even blij mee. Maar vandaag ga ik je overhalen, waarom dat wél zou moeten en ik maak iedereen zonder sproetjes jaloers! De dames die onder de zomer sproetjes vallen (that's me!), jullie kunnen ook nog even mee genieten.

Sproetjes horen bij het schoonheids ideaal, het geeft een natural beauty effect. Onderstaande dames met sproetjes, laten dat zeker zien. Als je er onzeker over bent, wil je ze misschien het liefst verbergen. Maar dat is zo zonde, sproetjes zijn prachtig en verdienen het niet om verborgen te worden onder een dikke laag make-up!



 
Heb ik te veel gezegd? Niet alleen redheads kunnen onder een lading sproetekes zitten, ook blondies en brunettes kunnen in aanmerking komen. Daarnaast heb je natuurlijk nog de categorie, zomder sproetjes. Daar val ik onder, hoe meer ik in de zon kom, hoe meer sproetjes ik krijg. Ik krijg ook het gevoel dat het er elk jaar meer worden. Maar ach, het heeft ook wel weer wat!
 

Het is zonde om je sproetjes volledig te bedekken, maar je wilt wel een egaal resultaat zonder roodheden. Daarom raad ik je aan om voor een foundation of BB cream te gaan, met een lichte dekking. Of gebruik plaatselijk een concealer, waar je dat nodig hebt. Verder vind ik perzik en koraal tinten onwijs mooi staan, bij (zomerse) sproetjes! Felle koraal kleurige lippen, vind ik er prachtig bij staan.

 
Hier en daar zie je nog wat zomer sproetjes door mijn make-up door komen. Het heeft eigenlijk wel iets liefs, iets onschuldigs. Wat vind ik het belangrijk om mascara te dragen en mijn wenkbrauwen bij te tekenen, dit maakt de look verzorgd.
 
Ik ben benieuwd of jij zelf iemand bent met sproetjes, dan ben ik erg nieuwsgierig hoe jij je make-up het liefst hier op aanpast?!
 
Lots of love, Lotte