dinsdag 11 september 2012

Urban Decay Big Fatty mascara


De Big Fatty lashes macara van Urban Decay, hij beloofd lange en dikkere wimpers, dat moest maar eens getest worden! Ik was erg nieuwsgierig naar deze mascara, benieuwd naar mijn mening over dit product? Eventjes verder lezen!



De vepakking is leuk, ligt goed in de hand en heeft een stoer printje. Ja helemaal leuk Urban Decay! Het borsteltje beloofd ook veel goeds, hij is groot en heeft heel veel kleine plastic 'haartjes'.
 

De mascara brengt gemakkelijk aan. Hij is vloeibaar, maar niet té. Alleen lukt het me absoluut niet om Big Fatty lashes te krijgen.. Lang, dat worden ze wel. Klonterig, dat ook wel. Maar vol en lang? Nee, het lukt gewoon niet!


Zonder mascara



Met UD Big Fatty mascara.

Zo bij mijn full face foto, lijkt het best een mooie mascara. Het is opzich een prima mascara, maar komt zijn beloftes toch niet helemala na. Prima mascara, maar hij had mijn wimpers wel iets meer mogen separeren. Toch een kleine tegenvaller, als je ook kijkt naar de prijs van 25,90 Euro. Als het mascara van Catrice of Essence was geweest, had ik het misschien toch iets anders gevonden.
 
Hoe zit dat bij jullie, verwachten jullie van een duurdere mascara ook meer dan van een goedkopere? Ik in ieder geval wel!
 
Lots of love, Lotte