vrijdag 7 september 2012

Win een tegoed van 50 Euro bij Sieraden.com

 
Welke dame op mijn blog, houdt er niet van sieraden? Nou, volgens mij is iedereen het me eens! Er staat altijd wel een prachtstuk op mijn verlanglijstje. Dan heb ik niet over de betaalbare sieraden van gangbare winkels, maar over juweeltjes van de juwelier. Een betrouwbare webshop, met juweliers sieraden, is Sieraden.com. En het aller leukste, ik mag een tegoed van 50 Euro weg geven!

In de webshop vind je o.a. Ti Sento Sieraden, TOV Sieraden en Dji Dji Sieraden. Mijn favorieten zijn trouwens de sieraden van TOV, Supertrash en Fossil. Prachtig!
 
 
 
Bovenstaande items kunnen misschien van jou worden, als je mee doet met de winactie! Met een tegoed van 50 Euro, kun je vast iets moois gaan uitzoeken.
 
Als je mee wilt doen aan de winactie, wil ik je vragen een reactie achter te laten. Als je twitter hebt, kun je een tweet plaatsen, waarin je aangeeft mee te doen aan de winactie. Like me op Facebook en volg me met Bloglovin'.
 
Volgende week zaterdag zal ik de winnaar een mailtje sturen (vergeet dus niet je mail adres in te vullen).
 
Lots of love, Lotte