woensdag 24 oktober 2012

Beauty & fashion wishlist, najaar 2012


Heerlijk vind ik dat, het samenstellen van een wishlist met alleen maar items waar ik verliefd op ben. Ter voorbereiding van de feestdagen komen de prachtigste beauty collecties uit, maar ook op fashion gebied kan ik nog genoeg bedenken wat ik wil hebben. De Zara heeft zoveel leuks deze winter! Kijken jullie mee naar mijn wishlist?

De sjaal die je ziet, komt van Brrr.nl. Een webshop met heerlijke, grote, warme sjaals! Verder komt alles van de Zara. Ik weet niet wat het is, maar ze hebben zo veel leuks dit najaar. De tas staat al langer op mijn wishlist, dus die blijft er ook op. De legergroene blouse vind ik heel leuk, omdat hij oversized is. De sneaker wedges zijn ook helemaal leuk! Een zwart jurkje met lange mouwen kan ik ook nog wel gebruiken, net als een donkere skinny jeans.


En dan beauty! Want oh, oh wat komen er een heerlijke collecties uit met de feestdagen. Daar kunnen we weer van smullen en onze pinpas helaas ook. Als ik dan echt moet kiezen, kies ik voor het Too Faced Shadow Bon Bons palette, wat een beauty is dit. Niets aan toe te voegen, wie wil deze nou niet? Daarnaast vind ik de Skin Finish uit de Glamour Daze collectie van MAC ook prachtig. Mijn lippen zijn in de winter echt toe aan goede verzorging, daarom wil ik ook graag de EOS lipbalm gaan proberen. Met mijn verjaardag heb ik een aantal Real Technique kwasten gekregen, ze zijn heerlijk, dus ik wil er graag nog meer.

Hoe ziet jouw wishlist er op dit moment uit?

Lots of love, Lotte