donderdag 18 oktober 2012

Bourjois 123 Perfect foundation


Bourjois heeft weer een nieuwe foundation gelanceert, namelijk de 123 Perfect. Een foundation die maar liefst 3 corrigerende pigmenten bevat, voor een volledig imperfectie vrije teint. Dat beloofd veel goeds en aangezien ik de andere foundations van Bourjois ook altijd prettig heb gevonden, ging deze in de test! 1,2,3 komt 'ie!



De 1,2,3 Perfect foundation zit verpakt in een glazen pompflacon, wat ik zelf altijd de prettigste verpakking vind. Er zit 30 ml product in en hij is verkrijgbaar in zes verschillende tinten, namelijk: 52 Vanille, 53 Lichtbeige, 54 Beige, 55 Donkerbeige, 56 Beige-rosé, 57 Lichtbruin. Ik heb zelf voor de kleur 52 Vanille gekozen, mijn gebruikelijk foundation kleur van Bourjois (ze gebruiken meestal dezelfde kleurnamen). Alleen leek deze in gebruik, toch wat lichter te zijn dan normaal gesproken.


 
Een bijzondere eigenschap van deze foundation, is dat hij drie verschillende corrigerende pigmenten bevat om alle oneffenheden te kunnen corrigeren.
 
1. Au revoir donkere kringen!
2. Bye bye vale teint!
3.
Ciao roodheden!
 
Met deze foundation zouden je donkere kringen moeten verdwijnen, zal je huid weer stralen en zijn roodheden niet meer te zien. Dit klinkt natuurlijk als dé ideale foundation, maar is 'ie dat ook?

 
De foundation heeft een zeer vloeibare substantie, zo vloeibaar heb ik een foundation nog niet eerder gehad. Het lijkt bijna op een bodylotion, zo dun! Je hebt voldoende aan é'n pompje foundation voor je hele gezicht, hij werkt dus zuinig.


Naked! haha


Met Bourjois 1,2,3 Perfect.

BAM, en weg zijn alle oneffenheden! Ik vind dat hij een prachtige dekking geeft, ik zou met deze foundation zelfs geen concealer meer nodig hebben. Wel vind ik hem voor mijn huid, net wat te mat op drogen. Ik heb natuurlijk al een een droge huid van mezelf en op deze manier wordt dit alleen maar geaccentueerd.
 
Ook denk ik dat je moet oppassen, met de hoeveelheid foundation. Er kan al snel een cakey effect onstaan. Ik mis bij deze foundation wel een healthy glow, want daar houd ik zelf altijd wel van! Maar goed, hij camoufleert wel goed en een highlighter doet wonderen.

 
De 1,2,3 foundation is zeker geen slechte foundation, alleen niet helemaal geschikt voor mijn huidtype. Ik denk dat hij het beste past, bij een vette of gemengde huid. Wil je liever wat meer glans? Laat deze founation dan staan. Wil je juist van die glans af en houd je we van een mooie dekking, dan is hij misschien wel voor jou geschikt!
 
Hij kost 14,99 Euro. Bekijk hem zeker even, als je de Etos, Douglas, Ici Paris of DA binnen loopt!
 
Lots of love, Lotte