donderdag 4 oktober 2012

Fotodagboek september 2012


September. De maad dat het officieel herfst is geworden, de maand dat ik weer naar school moest, een maand met veel regen en een maand waarin ik mijn lieve papa voor het laatst heb gezien.. Kijk mee naar de foto's van de afgelopen maand!

 
Beauty speed daten bij Mooi PR.
 
 
Het werd kouder, tijd voor een leuke sjaal! (5 euro van de Hema)
 
 
Perry moet nog heel veel leren, daarom gaan we elke maandag naar de puppy cursus. De koekjes gaan hard bij ons, hihi.
 
 
Herfst!
 
 
15 september was een heel verdrietige dag..
 
 
Mama, Vera en ik hebben alles, rond het afscheid, samen bedacht en besloten. Waaronder de mooie kaart.
 
 
We kregen zo ontzettend veel lieve kaartjes, wauw. Het waren er honderden!
 
 
Mooie fotoboeken bij de Hema gekocht, hier gaan we alle kaarten in bewaren.
 
 
Uiteten bij papa's favoriete restaurant, Tante Pos. Proost pap!
 
 
Gedroogde bloemen uit de bloemstukken.
 
 
Kleine hondjes worden groot! Perry groeid echt als kool
 
 
Het is een schat, maar wij genieten ook van de momenten waarop hij slaapt! Dit kleine zwarte monster is erg druk en een grote ondeugd ;)
 
 
Zweedse balletjes bij de Ikea, jum jum!
 
 
En een beetje shoppen!
 
 
Ik ontving een pakket van Lush, met de nieuwe kerst producten. Helaas kwam zo'n beetje alles kapot aan. (maar het rook echt heerlijk, door ons hele huis!)
 
 
Een paar dagen later ontving ik een nieuw pakket, thanks Lush!
 
 
Shoppen met natuurlijk de Glamour in mijn tas.
 
 
En ja hoor, ik kwam thuis met nieuwe UGG's. Heel erg blij mee! Hier kreeg ik trouwens geen korting met de Glamour op.
 
 
Herfst nail art, komt nog een filmpje van.
 
 
 
Volgende week vrijdag ben ik jarig en vieren we gelijk de 50e verjaardag van m'n moeder. Ik zocht een mooi jasje en heb hem eindelijk gevonden!
 
Hoe was jouw september?
 
Lot's of love, Lotte