zaterdag 6 oktober 2012

Lush Kerst producten 2012


Lush + nieuwe kerstcollectie = héél veel heerlijkheid! We kennen Lush natuurlijk van haar heerlijke (veganistische) producten, geuren en leuke uitstraling. De kerst collectie is toch wel een collectie, waar ik elk jaar naar uit kijk. We zien dit jaar een aantal oude bekenden terug, maar ook een paar twinkelende nieuwelingen, die het goed zullen doen onder de kerstboom! Kijk met me mee.


 
Ik wil jullie vandaag een aantal producten uit de nieuwe kerst collectie laten zien, voor de gehele collectie raad ik je aan een kijkje op de webshop te nemen! Pas wel op, al dat lekkers kan er voor zorgen dat voor dat je het weet, je winkelmandje vol zit. Sinds vandaag is de gehele kerstcollectie niet alleen via de webshop verkrijgbaar, maar ook in de winkels van Lush.

 
Ik ga beginnen met de douche gels, er komen er in deze collectie drie uit. Namelijk Twilight, Ponche en Snow Fairy (my alltime favorite!)
De fruitige Ponche staat op dit moment bij mijn in de douche, wanneer ik hem gebruik waan ik mij in een tropisch oord, wat ik tijdens deze gure dagen absoluut niet verkeerd vind. Het idee van deze douche gel komt van de Mexicaanse vruchtenpunch met tequila, vol vruchten als guava, sinaasappel en pruimen, gezoet met rietsuiker en verder op smaak gebracht met kaneel, vanille en tamarinde.
De Twilight douche gel is afgeleid van de populaire, gelijknamige ballistics. Wat fijn dat de genen zonder bad, nu ook van deze heerlijke geur kunnen genieten! Deze douche gel zit vol lavendel, tonka en ylang ylang. De geur heeft een kalmerende en ontspannende werking, heerlijk om te gebruiken voordat je gaat slapen! Twilight heeft een heerlijke warme, winterse geur. Verrukkelijk!
En daar is ze dan eindelijk weer, mijn geliefde Snow Fairy! Elk jaar wordt deze (mier) zoete sensatie uitgebracht, om van te genieten tijdens de kerstdagen. Tijdens de koude najaars dagen, word ik heel bij wanneer ik met Snow Fairy onder de douche mag stappen. Ze is mier zoet, alsof je vloeibare zoete snoepjes over heen smeert. Heerlijk gewoon.
 
Ponche: 100 gr 8,95 Euro, 250 gr 16,95 Euro
Twilight: 100 gr 8,95 Euro, 250 gr 16,95 Euro, 500 gr 28,95 Euro
Snow Fairy: 100 gr 6,95 Euro, 250 gr 13,95 Euro, 500 gr 21,95 Euro
 
 
Bubblebeard is wel te verstaan een snor (die van de kerst man natuurlijk) op een stokje! Deze herbruikbare bubble bar geeft geweldig veel schuim, en laat je daar nu een prachtige baard van kunnen maken! Om de connectie nog wat duidelijker te maken, heeft Bubblebeard de heerlijke geur van Lush’ Dirty scheercreme. Met de Bubblebeard heb je gegarandeerd een heerlijk schuimbad, dat ruikt naar geuren van tarragonolie, sandelhout, lavendel en neroli. Als dat geen schuimige winter wordt!
 
Bubblebeard: 9,95 Euro
 
 
Candy Mountain gaat ook al een tijdje mee, maar is dit jaar in een nieuw jasje gestoken! Net als favoriet Snow Fairy, zit deze bubble bar vol zoetigheid. Daarnaast zorgt hij er voor, dat je bad heerlijk (roze) zal schuimen. Genieten dus!
 
Candy Mountain: 4,95 Euro
 
 
Sandy Santa zorgt er deze winter wel voor, dat onze huid eens extra vertroeteld  gaat worden.  Deze suiker en zand scrub, heeft een Braziliaanse achtergrond. Hij werd daar bedacht, doordat er een kerst man van zand werd gespot! De scrub zit vol heerlijke geuren, als sinaasappelolie, olie uit rozenhout en sandelhout. Sandy Santa is goed voor je humeur en werkt verzachtend voor je huid. Hier word ik vrolijk van!
 
Sandy Santa: 5,95 Euro
 
 
Zin om even helemaal weg te gaan uit de kou en drukte? Neem een bad met Rocket! Deze herbruikbare bubble bar is goed voor drie lekkere schuimbaden. Het parfum is verwarmend, kruidnagelolie, gemberolie en vuurhout zorgen dat je weer lekker op temperatuur komt.
 
Rocket: 9,95 Euro
 
 
So White is een heel bijzondere en prettige bath ballistic. De frisse appeltjes geur wemelt om je heen, wanneer je met So White het bad in duikt. Er vormt zicht een dekentje van witte schuim op het water en wat zul je er van genieten! Deze ballistic bevat bergamot en sinaasappelbloesem die voor een opwekkende geur zorgen, verzachtende roos helpt bij een droge huid. Deze enorme sneeuwbal, geeft een verrassend effect aan je badwater!
 
So White bath ballistic: 5,95 Euro
 
Wat is Lush weer creatief geweest, want hier hebben we Santa’s Sack, de zak van de Kerst man!  De geur van deze nieuwe badcreatie doet mij denken aan een lekkere warme grog, hij is geparfumeerd met tagetes, tonka en neroli, pittig en verwarmend. Met Santa's Sack kun je genieten van drie heerlijke baden, elk cadeautje is goed voor een fijn schuimbad en de zak zelf natuurlijk ook. Een fijn cadeautje om mee af te sluiten!
 
Santa's Sack: 7,95 Euro
 
 
Oh oh oh, Wat vervelend toch dat ik deze producten van Lush eens even grondig onder de loep moest nemen! Ha! Ik kan niet wachten om met al deze kerst goodie’s in bad te duiken, wat ruikt het allemaal heerlijk. Prachtige producten, waar wij in de koude wintermaanden een stukje vrolijker van gaan worden.
 
Lots of love, Lotte