maandag 22 oktober 2012

New in: Zara Jacket & more!


Kennen jullie dat, dat als je eigenlijk niets wilt kopen (én geen geld hebt) je altijd genoeg kan vinden en wanneer je heel bewust naar iets opzoek bent, je niets kunt vinden? Nou, ik in ieder geval wel hoor! Ik liep laatst na een afspraak eventjes de Zara in, niet omdat ik wat moest hebben, maar gewoon voor de leuk. Je raad het al, ik vond het jasje waar ik al weken op zat te asen! Kijk je mee?

 
 
Dit is hem! Het is een camel kleurig jasje, met leren stukken op de schouders en armen. Ik had hem al een tijd geleden op de webshop van Zara gespot, maar in het echt vond ik hem eigenlijk nog mooier. Het stof gecombineerd met het leer, vind ik erg leuk. Maakt het jasje net wat stoerder!
 
 
 
Hier draag ik hem heel basic op een donkere jeans en zwarte top. Het jasje zit echt heerlijk en is best wel warm, perfect voor de winter dus!
Er komt nog een outfitpost met het jasje online, ik denk later deze week.




Toen ik onderweg was naar de kassa, liep ik ook nog tegen dit leuke haarbandje aan. Hij is heel smal zwart, met gouden studs. Ik vond hem wel leuk, voor als je even je haar uit je gezicht wilt hebben.


Cute toch? En hij was geloof ik een Euro of 7, dus prima te doen. Het jasje kost trouwens 69,95 Euro, voor Zara jasjes is dat nog best betaalbaar vond ik.

Ik ben benieuwd hoe jij het liefst shopt, ga je regelmatig een winkel binnen of plan je echt een dag shoppen en dat een paar keer per jaar? Ik ben wel benieuwd!

Trouwens, m'n eerste blogpost met 'nieuwe foto's' gemaakt met m'n Canon Eos 1100 D, zien jullie het verschil? Van nu af aan, alleen maar mooie foto's, yay!

Lots of love, Lotte