maandag 8 oktober 2012

Nu verkrijgbaar: Anna Dello Russo at H&M

 
Wel vaker gaat H&M een samenwerking aan, met een bekende ontwerper. Dit keer heeft H&M het geluk dat Fashion director en stylicon Anna Dello Russo mee wilde werken, ze ontworp een prachtige collectie met accessoires. Die sinds een aantal dagen verkrijgbaar is!


 
Het mag dan wel najaar zijn, dat betekend natuurlijk niet dat we geen kleur meer kunnen dragen. Dat moet Anna Dello Russo vast ook gedacht hebben, want wat zien we prachtige kleuren gecombineerd met goud. Turquoise, oranje en groen. Gorgeous!
 
We zien vooral veel eyecatchers, statement sieraden, met veel goud. Mij lijkt het vooral erg mooi, om één sieraad te kiezen en deze te combineren met een basic outfit. Zo gaat alle (verdiende) aandacht naar het sieraad. Wat dacht je van die prachtige ketting, links onder, gecombineerd met een little black dress.



Wat een prachtige vrouw, vol inspiratie en creativiteit! Tijd voor mijn favorieten, die Anna Dello Russo voor H&M heeft ontworpen.
 
 
De turquoise oorbellen vind ik helemaal te gek, wat een mooie kleur, echte eyecatchers! De armband zou ik ook zeker wel willen hebben, mooi dat hij zo groot is. De gouden ballerina's vind ik super cute!
 
De accessoires van Anna Dello Russo zijn wel wat duurder, dan we gewend zijn van H&M. Maar hé, dat is ook logisch. Je krijgt hier ook wat voor terug. Zo zijn de meeste oorbellen 20 Euro en een ketting 50 Euro.
 
Bekijk de complete collectie hier. Wat zijn jouw favorieten en hoe zou je het combineren?
 
Lots of love, Lotte