maandag 29 oktober 2012

Outfit: Zara jack & biker boots


Het wordt nu pas écht kouder en dat begin ik zeker te merken en jullie vast ook. M'n nieuwe jasje van de Zara is een groot favoriet, basic, maar toch stoer en netjes. I like! Ik combineer hem in deze outfit comfy, op een jeans en stoere boots. Nieuwsgierig geworden? Kijk mee!

 
 
Het jasje heeft een warme camel kleur, met op de schouders en bovenarmen een stuk leer. Dit maakt het jasje net wat aparter en stoerder! Jasjes als deze zien we dit najaar ontzettend veel, maar deze met stof en leer vond ik toch wel weer vernieuwend. Hij is zowel casual als chique, bij een zwart jurkje te dragen.
 
 
 
Ik combineer het jasje met een basic zwarte top van Vila, Jeans van Zara en boots van Hot Ice. Natuurlijk kon mijn nieuwe Fossil horloge niet ontbreken, met een aantal armbandjes. Links Pandora en rechts een ander rose goud armbandje, gekregen van m'n lieve mams.
 
 
 
Dat het kouder wordt is jammer, maar dat betekend ook dat ik mij weer 'verantwoord' mag kleden met dikke sjaals, knits en UGG's. Goh, wat vervelend zeg. Misschien niet helemaal fashion verantwoord, maar ik draag waar ik mij lekker voel, dat is het belangrijkste toch? De outfit die ik vandaag liet zien, voelt goed. Het jasje is helemaal ding!
 
 Welke outfit dragen jullie het liefst, nu het weer ietsje kouder wordt?
 
Lots of love, Lotte