woensdag 10 oktober 2012

Rimmel Kate Moss lipsticks - Get the velvet touch

 
De wintercollecties blijven maar binnen stromen en daar doet Rimmel goed aan mee! Dit najaar zijn er vijf prachtige lipsticks, in samenwerking met Kate Moss, uitgebracht. Lipsticks met een 'velvet touch', een matte finish. Warme kleuren en matte finishes, ik was benieuwd! Kijken jullie mee?  

Al eerder gingen Rimmel en Kate Moss een samenwerking in, waaruit een prachtige lipstick collectie onstond. Een mooie toevoeging aan het Rimmel schap, dat was mijn mening! Ik heb deze lipsticks met regelmaat gebruikt. Ik was dan ook razend benieuwd naar de nieuwe najaars kleuren. Zoals je ziet, vijf prachtige herfst tinten, voor ieder is er wel een geschikte kleur. Ik zelf, ging voor de kleur 107 (bordeaux rood) en 101 (oud roze).
 

Dit keer zitten de lipsticks niet in een zwarte huls, maar hebben ze voor knal rood gekozen! Natuurlijk wel weer met Kate Moss haar handtekening. De lipsticks kosten 9,99 Euro per stuk, maar zijn ook regelmatig met korting verkrijgbaar.
 
 
De kleuren die ik heb gekozen, is de prachtige oud roze kleur 101 en zwoele bordeaux rode kleur 107. De bordeaux rode kleur, is dezelfde lipstick als die Kate Moss op de campagne foto draagt. Ge-wel-dig, vind ik hem! Daarom moest ik hem ook hebben. Daar heb ik nog geen enkele minuut spijt van gehad, want wat is 'ie mooi.
 
107, bordeaux rood.
 
 
101, zacht oud roze.
Wat een beauties zijn het he? Hoewel ze zeggen dat de lipsticks mat zijn, vind ik ze eerder een satin finish hebben. Ze zijn niet volledig mat, maar ook niet glanzend. Ondanks dat de lipsticks bijna mat zijn, voelen ze lekker romig aan! Wel raad ik je aan je lippen eerst even een goede scrub beurt te geven, voordat je de lipstick aanbrengt. Ik vind beide kleuren prachtig, 101 is wat meer basic en mooi voor bij een dagelijkse look. 107 is daarintegen een prachtige tint voor een chique feestje!
Wat vind jij van de nieuwe najaars collectie van deze Kate Moss lipsticks?
Lots of love, Lotte