maandag 15 oktober 2012

Things I want to do..

 
Op sommige momenten besef ik mij, dat elke dag, je laatste zou kunnen zijn.. Genieten, dat vind ik belangrijk. Genieten van alle mooie en leuke dingen die ik mee maak en met lieve mensen om mij heen! Ik besloot een aantal dingen te bedenken, die ik heel graag nog eens wil gaan doen. En zeker ook ga doen! (in de toekomst) Kijken jullie mee?

 
 
 
Op reis naar Parijs, Londen en New York!
 
 
Zo lang mogelijk (part time) blijven bloggen en het 'ooit' eens tot mijn eigen bedrijfje kunnen benoemen!
 
 
Een eigen webshop openen met mooie beauty en verzorgings producten of misschien wel met mooie accessoires (dat betaalbaar is), lijkt me echt onwijs leuk.
 
 
Op mezelf gaan wonen.. of beter, samen gaan wonen! En ons huisje helemaal naar onze smaak inrichten, ik kan er nu al over nadenken, zo leuk!
 
 
Doe mij maar huisje, boompje, beestje. En dus een super leuk hondje.
 
 
Iets wat ik echt zo graag zou willen, is zelf iets opzetten voor kinderen met een verstandelijke beperking. Misschien wel een vakantie verblijf, waar kinderen kunnen genieten en ouders even tot rust komen. Dat lijkt mij écht tof!
 
En jij, welke plannen heb jij voor de toekomst?
 
Lots of love, Lotte