donderdag 22 november 2012

Alcina Three Dreams oogschaduw palette


Tijdens een event van Mooi Pr maakte ik voor het eerst kennis met het make-up en verzorgings merk, Alcina. Benieuwd als ik was, ging ik aan de slag met dit prachtige 'Three Dreams' oogschaduwpalette, een palette die wat mij betreft zeker even de aandacht mag krijgen. Kijken jullie mee?



 
Dit palette met drie oogschaduws valt onder de najaarscollectie van Alcina, waaronder meer ook nog twee nagellakken en lipgloss te vinden is. Maar dit palette is wat mij betreft toch wel de uitblinker. De verpakking is strak, zwart. Maar zie hoe leuk het dekseltje open gaat! Schuin! Dat geeft een luxe uitstraling.


 
Van links naar rechts zie je een beige/gouden kleur, met een prachtige glans. Daarnaast een groene kleur, maar wel een apparte kleur groen, met glans. Daarnaast een donker grijze kleur, ook weer met glans. Ik houd van glans en de kleuren zijn mooi met elkaar te combineren, maar zeker niet standaard.


Er zitten twee kwastjes bij, ééntje met haartjes en één met spons aplicator. Je kunt ze omhoog halen door ze aan de achterkant omhoog te 'klikken'. Leuk!

 
 
Prachtige kleuren zeg en veel pigment, vooral die glans maakt de kleuren bijzonder. Ook leuk dat het zo verschillende kleuren zijn, die ik normaal gesproken niet snel bij elkaar uit zou zoeken. Ik ben verrast door Alcina, want dit palette is er zeker één om vaak te gaan gebruiken! Hij kost 19,50 Euro, voor verkooppunten raad ik je aan even een kijkje te nemen op de website.
 
Lots of love, Lotte