zondag 11 november 2012

Beauty Question: Verzamelen of selectief?

 
Een nieuwe vraag, met nieuwe antwoorden! Wij beautyliefhebbers houden er van om producten te kopen, daar zal iedereen zich in kunnen vinden, toch? Maar daarin zijn we vast ook allemaal verschillend. De één wil zo veel mogelijk (mooie) producten verzamelen, of dat nou low budget is of niet. De ander is meer selectief en selecteerd producten eerder op kwaliteit, prijs en of het je het 'echt' nodig hebt. Ik ben benieuwd wat jij bent, een verzamelaar of toch wat meer selectief? Let me know!

Als beautyblogger is het natuurlijk niet helemaal 'eerlijk' om hier op te antwoorden. Ik krijg zo af en toe producten, soms één, maar soms ook een hele collectie. Dit maakt dat ik ondertussen wel aardig wat verzamel. Maar daardoor word ik juist ook selectiever. Ik word kritischer, ik houd alleen de producten die ik écht gebruik en nodig heb. Ik geef vaker producten weg en koop alleen iets, wanneer ik verliefd ben op een product. Ik merk, dat ik steeds vaker producten laat liggen. Maar soms kan ik een nieuwe collectie gewoon niet meer weerstaan..
 


Waar ik mezelf dan onder zou moeten plaatsen? Ik denk dat ik er een beetje tussen in hang, tussen een verzamelaar en selectief. Ik verzamel producten, omdat ik een beautyliefhebber ben. Ik blijf producten kopen. Maar ik merk dat ik wel steeds selectiever word en soms liever iets meer spaar, om een mooier (luxer) product te kopen. Een paar jaar geleden was dat wel anders hoor, toen wilde ik zo veel mogelijk producten hebben en was ik zeker weten een verzamelaar. Ik kon er niet genoeg van krijgen!

Hoe zit dat bij jou?

Lots of love, Lotte