donderdag 8 november 2012

Dislikes, november 2012


Een aantal maanden geleden bedacht ik om naast mijn faovorieten, ook af en toe mijn dislikes producten met jullie te delen. Bij het testen van al die producten, kan het niet zo zijn, dat ik alles goed en fijn vind. Daarom verzamel ik mijn dislikes, voor dit artikel. Let op, het is wel mijn persoonlijke mening en ervaring, misschien denk jij er toch anders over. Benieuwd waarom ik niet zo'n fan ben van bovenstaande producten? Lees dan mee.

 
 
Bovenstaande producten heb ik wat langer getest, bijvoorbeeld de Scandal Eyes mascara van Rimmel en de Foundation van Bourjois. Ik dacht, misschien ga ik er nog aan wennen? Maar nee, ik wil producten niet met 'tegen zin' gebruiken..
 
 

Laat ik maar beginnen met het meest bijzondere product, dan hebben we die gehad. De Eyeliner Patch van Sephora. Over de meeste producten van Sephora ben ik erg tevreden, maar dit vind ik toch wel zo iets vreemds. Het zijn een soort van plak eyeliners, die je dan heel gemakkelijk boven je wimperrand zou kunnen plakken. Nadeel 1: Hij plakt niet. Nadeel 2: Hij past niet. Nee, dit is echt een grote flop. En je betaald er ook nog eens zo'n 7 Euro voor.

 
 
Ik schreef al eerder een review over de Bourjois 1,2,3 Perfect foundation. Jullie gaven me gelijk, dat hij mij een erg cakey effect geeft. Het is dat deze foundation gewoon niet echt bij mijn huid past. Bij een vette huid, zal hij je waarschijnlijk wel goed staan. Maar bij mij accentueerd hij vooral m'n droge plekjes. Jammer, want over veel andere foundations van Bourjois ben ik wel heel tevreden.


Ik ben een groot droogshampoo gebruiker! Niet dat ik m'n haren te weinig was, maar ik vind het gewoon prettig om m'n haren een schoon gevoel te geven, zo tussen m'n (haar) wasbeurten door. Ik heb natuurlijk donker haar en wanneer ik een droogshampoo als deze van de Kruidvat gebruik, ontstaat er een witte waas. Niet heel charmant natuurlijk. Daarom een teleurstelling voor mij. Ik ga liever voor de droogshampoo van Andrelon of Batiste!



Geen idee wat ik met deze mascara heb, maar onze relatie zit niet goed.. Haha. Hij geeft geen lengte, geen volume en dat beetje mascara wat er op m'n wimpers komt, laat m'n wimpers aan elkaar plakken. Daarbij vind ik het borsteltje té groot, niet heel handig om mee te werken.

Mijn dislikes, geen toppers, geen favorieten. Mijn tip: Laat deze producten liggen, of je mening moet natuurlijk heel anders zijn dan die van mij. Dat kan, iedereen heeft weer andere wensen en dat is prima!

Lots of love, Lotte