zaterdag 17 november 2012

Feestdagen inzicht, tijd voor cadeautjes!

 
De feestdagen komen er weer aan, Sinterklaas en kerst. Dat betekent, tijd voor cadeau tips. Voor alle prijsjes heb ik leuke cadeautjes op een rij gezet. Ik word er in ieder geval al een beetje hebberig van. Voor wat inspiratie, moet je zeker even verder lezen.

 
 
Lauren Conrad - Beauty. Nu voor 15 Euro bij Bol.com. Een boek is altijd goed en al helemaal zo'n beauty als deze, hier zal menig beautylover vast blij van worden. Ik vind de boeken van Lauren Conrad erg leuk. Doe mij deze maar *hint hint*
 

Heb je wat meer budget voor een beauty gerelateerd cadeau, kijk dan vooral even bij de holiday collecties van MAC en Too Faced. Adembenemend, hier zou ik pas blij van worden! De prijs ligt zo rond de 40 Euro, van de meeste producten.

 
 
Iets minder budget? Ga dan voor een product uit de prachtige Catrice SpectaculART collectie. Voor een klein prijsje, krijg je er prachtige producten voor terug. Mijn aanraders? De eyeshadows en de highlighter!
 
 
Voor betaalbare, leuke sieraden, moet je zeker een kijkje nemen op Bubba With Glasses. Als blogger voor deze webshop, kon deze tip natuurlijk niet ontbreken. De webshop word regelmatig aangevuld met nieuwe items en gaat zeker mee met de tijd. Edgy, girly, bohemian, alles kun je er terug vinden. Ik ben eerlijk heel enthousiast over deze shop! En zéér betaalbaar, dat is fijn.
 
Wat dacht je van de kerstproducten van Lush, die mogen natuurlijk niet ontbreken. Je kunt voor een klein prijsje, al een heerlijk product krijgen. Maar voor een groter budget, kun je ook voor een cadeau pakket gaan. Hier worden we toch allemaal vrolijk van?!
 
 
Ook the Body Shop heeft weer genoeg lekkers voor ons klaar staan. Je kunt er al cadeau pakketjes krijgen vanaf 5,50 Euro!
 
 
Ici Paris is de plek waar je te recht kunt voor de mooie producten van Philosophy. Ze hebben ook erg leuke geschenkpakketjes, die te koop zijn vanaf 27,50 Euro.
 
 
Ook leuk om te doen, het dobbelspel! Met een groep vriendinnen, of familie, spreek je af om een aantal (goedkope) leuke cadeautjes te kopen en een paar grappige, gekke cadeautjes. Spreek met elkaar een bedrag af. Zo heb ik thuis afgesproken om voor 10 Euro, drie leuke en één gek cadeautje te kopen. Op de dobbelsteen staan verschillende opdrachtjes, echt een heel leuk spel om te doen! De Action is een aanraden, voor cadeautjes van deze prijs. Je kunt de dobbelsteen trouwens bij de Jumbo en de Hema krijgen.
 
Heb jij nog cadeau tips?
 
Lots of love, Lotte