vrijdag 30 november 2012

Fotodagboek november 2012

 
November zit er op, dus tijd voor weer een nieuw fotodagboek! Het was weer een drukke maand, waarin ik weer een aantal mooie momenten heb vastgelegd, kijken jullie mee?


In de eerste week van November ging ik met mama, Vera, Jan-willem en de honden een weekje naar Texel. Een weekje tot rust komen..


Lekker uitwaaien, én uitgelopen mascara


 Woaah, wat een mooi strand, denkt Perry!





Storm op komst!

Dit vind ik zo'n leuke foto van Vera


Zusjes



Bijzonder plekje <3 font="font">


'S avonds uit eten bij Paal17, gezellig!



Ik nam lekker Lush goodies mee en ging er mee in bad, lekker een chill vakantie.


Deze lijken me zo fijn, UGG handschoenen, super warm en comfy



Huidverzorging van Texel, met schapenvet. Dit is zo goed spul, wij hebben een aantal potten op voorraad.


Doei Texel, tot snel!
 
 
Pronkstuk uit de MAC Holiday collectie, wat een plaatje
 

Zijn witte pootje blijft schattig
 

De beste brownies EVER! Echt, als je dit pak tegen komt bij de Xenos, sowieso meenemen.


Uiteten met m'n klas bij de pizzaria, super lekker en gezellig!
 
 
Blog tijd, dus foto's maken! Ik vind dat nu één van de leukste dingen aan m'n blog, ben zo blij met m'n nieuwe camera.
 
 
Dit vond ik zo'n leuk moment. Bengel past allang niet meer in de mand, maar opeens ging hij er weer in liggen. Cutie!
 


Hmm, home made lasagne


Vorige week gezellig met nichtjes (met vriendjes) van Jan-willem afgesproken, zoals gewoonlijk bij hem in de familie.. Heel veel lekker eten! Heerlijk was het en gezellig.


Lief!


De trein tussen Emmen en Zwolle heeft vaker wél vertraging dan niet, hier moest ik weer 20 minuten wachten op m'n trein. Jammer NS!


Een paar dagen terug deed ik mee op Vakantieveilingen, voor een veiling waarin je twee dagen naar Parijs kunt gaan. Inclusief reis en hotel. M'n moeder en ik deden mee, én wonnen! Super leuk, we gaan waarschijnlijk over een paar weken.


Pasta Carbonara, mijn favoriet! Nom nom

Dat was 'm weer. Hoe was jouw november?

Lots of love, Lotte