donderdag 1 november 2012

Fotodagboek, oktober 2012


Oktober zit er op. De afgelopen maand was ik erg druk, met school, met bloggen, met regelen. Het gaat allemaal weer door! 12 oktober was ik jarig en ook mijn moeder werd deze maand 50. Feestjes genoeg, maar wel met een onderbuik gevoel. Ik heb m'n laatste dingen voor deze periode voor school afgerond en nu heb ik een weekje vakantie. Kijken jullie mee naar 'mijn' oktober?

 
Begin oktober deed ik misschien wel m'n duurte aankoop ooit! Ik kocht een Canon Eos 1100 D, met Macro lens. Letterlijk een rib uit m'n lijf, maar ik ben er wel onwijs blij mee. En hopelijk jullie ook een beetje, want mijn foto's zijn er wel van opgeknapt :)
 
Natuurlijk moest ik flink oefenen en spelen met m'n camera. Hier komen wat random foto's..
 
 
 
 
 
Jasje passen bij de Zara, jullie hebben hem inmiddels al voorbij zien komen.
 
 
 
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik! We blijven altijd bij elkaar, we gaan echt nooit meer uit elkaar. Bengel en Perrrrrrry. Haha
 
 
Ik was jarig, dus er moest taart gebakken worden!
 
 
Bij jarig zijn, horen ook cadeautjes. Wauw, ik ben goed verwend!
 
 
Het resultaat, monchou taart. Lekker!
 
 
Op mijn verjaardag, vierde we ook Mama's 50e verjaardag. We gingen 's avonds uit eten met de hele familie. Het voorgerecht; een garnalencocktail!
 
 
Hoofdgerecht; zalm.
 
 
Mama showt haar cadeau, ze kreeg een prachtige ring van m'n opa en oma!
 
 
En van ons een lijstje met en foto van ons, ze was er heel blij mee.
 
 
Een paar dagen na het etentje was m'n moeder écht jarig, tijd voor ballonnen!
 
 
Als cadeau voor haar 50e verjaardag, gaf ik een concert van Trijntje Oosterhuis cadeau. Ze kwam optreden in het Hedon in Zwolle. Van te voren gingen we lekker wat eten bij 'Kletsen en Proeven'.
 
 
Bij Trijntje! Ze is echt een onwijs goede zangeres
 
 
 
Ik word al een hele groot hond hoor!
 
 
Ik schreef er al eerder een review over, de 123 Perfect foundationvan Bourjois. De eerste foundation waar ik gewoon écht niet tevreden mee bent. Te mat voor mijn huid en geeft een cakey effect.
 
 
Ik vierde m'n verjaardag met een aantal lieve vriendinnen, daar moest natuurlijk wel wat lekkers voor gehaald worden.
 
 
 
Het resultaat mag er wezen toch? Het was heerlijk!
 
 
Nieuwe ringen, ter herinnering aan papa..
 
 
Ik bracht een bezoekje aan de Primark
 
 
In Zaandam! Ik vind die huisjes (volgens mij is het een Hotel) er altijd zo schattig uit zien.
 
 
Tijd voor een halloween look
 
 
En het resultaat, die jullie natuurlijk al eerder voorbij zagen komen.
 
 
Joaaa, stoeien met Jan-Willem en Perry is de winnaar!
 
 
Zo lekker, m'n moeder nam van de week mini Ben en Jerry's mee. De Strawberry Cheesecake ging naar Vera en Cookie Dough was voor mij. Nom nom!
 
 
De afgelopen dagen was ik heel druk met m'n verslagen voor school, filosofie vind ik écht het minst leuk.. Gelukkig is het af!
 
Het zit er weer op voor deze maand. Een nieuwe maand, ik ben benieuwd wat ik deze maand allemaal ga beleven. Hoe was jullie oktober?
 
Lots of love, Lotte