maandag 19 november 2012

Hallo mevrouw, wat is uw lievelingsbloem?


Advertorial
 
"Mevrouw, wat is uw lievelingsbloem?" Hmm, een Roos, een zonnebloem, de orchidee, of toch de hortentia? Ik ben dol op bloemen, maar als ik moet kiezen, wordt het toch wat lastiger. Voor een romantische gelegeneheid, kies ik voor de roos. Voor een zomers tuinfeest, kies ik voor de zonnebloem. Voor een gezellig middagje met vriendinnen, kies ik de hortentia. Best lastig om hier één lievelingsbloem uit te kiezen.
 
De site van de lievelingsbloem, kan ons hierbij een handje helpen! Begeleid door een aantal aantrekkelijke heren, werd ik door de kas vol mannen, uhm, bloemen geleid. Na een aantal klikken had ik mijn lievelingsbloem gevonden, de Roos!
 
Let me know, wat is jouw lievelingsman.. bloem? Kom er hier achter!