maandag 19 november 2012

Kruidvat BB cream


De BB creams blijven maar komen en zijn niet meer weg te denken uit het huidige beauty wereldje. Kruidvat kon niet achter blijven en bracht een eigen BB Cream op de markt, voor een heel aantrekkelijk prijsje. Benieuwd wat ik er van vind?

 
 
Kruidvat noem het zelf de 'Beauty Balm Day Cream', wat eigenlijk neer komt op een BB cream. Een vijf in één product, volgens Kruidvat. Een dagelijkse complete verzorging. Die zowel voor verzorging, hydratatie, zonbescherming en een egaliserende teint zal zorgen.
 
 
 
Ik vind de verpakking van het product leuk en ik vind het ook erg leuk dat zelfs de Kruidvat met een BB cream komt, voor een fijn laag prijsje. De meeste BB creams kosten toch minimaal 10 Euro, en voor deze BB cream betaal je slechts 5 Euro. Maar hoe is hij in gebruik?


De substantie is vrij 'vol', de lichtste kleur is ook goed passend bij mijn huid.


Hij voelt aan als een volle dagcreme, hij voedt mijn huid absoluut. Heerlijk gevoel!


En hij geeft een lichte tot medium dekking. Roodheden verdwijnen, maar sproetjes en (heftige) puistjes zullen misschien nog wel te zien zijn. Hij is dus geschikt voor dames die niet al te veel dekking nodig hebben.

Ah, ik ben tevreden hoor Kruidvat! Ik geloof dat hij in twee kleuren verkrijgbaar is, waarvan dit de lichtste kleur is. Ik kan me wel voorstellen dat deze kleur voor veel dames nog net te donker is, dat is dan wel een nadeel. Al met al een prima BB cream en zeker het proberen waard!

Lots of love, Lotte