zondag 4 november 2012

MAC Nail Lacquer: Soiree


Een aantal maanden terug, introduceerde MAC een vaste nagellak collectie, waar maar liefst 30 verschillende kleuren in verkocht worden. De meeste kleuren kwamen al vaker in andere collectie's voorbij. De nagellak kost 13,50 Euro, wat ik een redelijke prijs vind voor een MAC nagellak. Ik kocht de kleur Soiree, omdat hij er werkelijk prachtig uit zag! De glitters trokken mijn aandacht, kijk je mee naar de swatches?



 
De flesjes nagellak zien er uit, precies in MAC stijl. Een glazen flesje, met een matte zwarte dop. Verder geen bijzondere details, een heel basic nagellak flesje. Er zit 10 ml product in, wat behoorlijk wat is. De prijs is 13,50 Euro, ter vergelijking: een OPI lakje kost 13,95 Euro. Prima te doen, vind ik. Als het ten minste een kwalitatief goed lakje is.


 
Soiree heeft een 'frost' finish, wat wil zeggen dat hij een soort van metallic finish heeft. Deze finish vind ik in lang niet alle gevallen mooi, maar bij deze lak is hij perfect! De kleur is moeilijk te omschrijven, goud met bronzen en gouden glitters. Heel veel glitters! Hij dekt in twee lagen perfect en droogt super snel, daar verbaasde ik mij echt over.


 
Soiree kan prachtig chique staan in combinatie met een feestelijke outfit, voor tijdens de feestdagen. Maar als eyecatcher in een basic outfit, zal hij het ook goed doen. Ik ben helemaal weg van deze lak, ik blijf er steeds maar naar kijken. Wat een glitters!

 
Ik draag de lak nu drie dagen en hij begint al behoorlijk slijtage te laten zien. Niet heel longlasting, maar wel zeker een aanrader. Ben jij opzoek naar een bijzondere, gouden, glitter lak? Ga dan voor Soiree!
 
Lots of love, Lotte