donderdag 29 november 2012

MAC Whisper of Gilt


De Skinfinishes van MAC, hier kan ik letterlijk niet genoeg van krijgen. Al een hele tijd zat ik te asen op Whisper of Gilt, die in de Glamour Daze collectie uit zou komen. Toen hij uiteindelijk te krijgen was, kocht ik hem! Wat is 'ie prachtig, echt. Ik wil hem graag met jullie delen, kijk je mee?


 
Qua verpakking is het alleen al een plaatje om te zien. De Skinfinish zit in een glanzend, rond, zwart doosje met witte letters. Leuk dat je het product al ziet zitten!
 
 
 
Maar de binnenkant is natuurlijk het aller leukste! Het patroonntje die er in ziet, vind ik zelf wel heel leuk. Als ik hem zo op de foto zie, wil ik hem direct weer op m'n wangen poederen! Ik houd van die glans.
 
 
Whisper of Gilt is volgens mij een erg populair product, want ik hoorde er veel goede verhalen over. De skinfinish geeft dan ook een prachtig effect. Het is een highlighter met een zachte, gouden glans er in. De structuur is heel bijzonder, niet poederig, maar ook niet echt creme. Het zit er tussen in. Het voelt in ieder geval heel zacht aan en werkt heel prettig.
 
 
Als of het met m'n huid samen smelt, zo'n mooi effect! Een heel mooi, natuurlijke (gouden) glow.
 
 
Hier heb ik Whisper of Gilt op m'n jukbeenderen aangebracht, subtiel, maar wel erg mooi hoor! Heerlijk vind ik dat, om dit product 's ochtends aan te brengen, het geeft zo'n ander effect aan je look. Je betaald helaas wel een lieve duit voor Whisper of Gilt, namelijk 27,50 Euro.  
 
Lots of love, Lotte