maandag 12 november 2012

New: OPI, MAC, Catrice & Teeez

 
Vorige week was ik er een weekje tussen uit, ik kocht een aantal leuke beauty goodies en op de terug weg, dook ik nog even de Douglas in. Er stonden een paar mooie Holiday producten op mijn verlanglijstje, na een klein twijfel momentje, besloot ik toch deze producten mee te nemen!



Aller eerst de OPI Sky Fall collectie. Behalve de nieuwe film, komen er ook make-up collectie's gebasseerd op de Sky Fall movie. Dit setje met vier mini's kon ik dan ook niet laten staan. In alle lakjes zitten glitters verwerkt, prachtig voor de feestdagen! Een setje met mini's kost 17,95 Euro.
 
 
Teeez was in de aanbieding, dus ik besloot deze nude gloss mee te nemen. Heb hem al een paar keer in gebruik gehad en hij is echt heerlijk in gebruik. Niet plakkerig en geeft een zachte, nude tint. Ik betaalde 3 Euro voor de gloss.
 
 
De Catrice Glamour Doll deed me direct denken aan de Lancome Hypnose Doll Eyes mascara. Ik ben benieuwd of hij net zo fijn is, dan zou dit een hele mooie budget dupe zijn! Ik geloof dat hij zo'n 4 euro kost.
 


In de Glamour Daze collectie van MAC zijn o.a. twee prachtige skinfinishes terug te vinden, waaronder de prachtige Whisper of Gilt. Ik kon hem écht niet weerstaan, wat een stralende beauty! En met m'n ogen dicht pinnen, 27,50 Euro Autsj!



Je bent er dol op, of niet.. But I love you! Uit de MAC Holiday collecite kocht ik dit prachtige oogschaduw palette. Met vijf warme oogschaduw kleuren. Het palette ziet er uit als een kussentje en de buitenkant is ook werkelijk van stof gemaakt. Check het lieve strikje!


Ah, zo mooi is 'ie! Maar daar betaal je ook een lieve duit voor, maar liefst 43,00 Euro.
Oh, wat een heerlijkheid al die mooie kerst collectie's, moeilijk om me in te houden hoor! Het Bon Bons palette van Too Faced staat ook sky high aan mijn wishlist, dus dat zal ook vast niet meer duren..

Wat was jouw laatste beauty aankoop, heb jij al iets uit de kerstcollectie's kunnen scoren?

Lots of love, Lotte