donderdag 29 november 2012

Paris, here I come!

 
Oui, oui Paris! Ik ga naar Parijs, jeeeeej! Parijs stond al een hele tijd boven aan mijn lijstje, van plekken waar ik nog graag eens naar toe zou willen. Via vakantieveilingen.nl vond ik een goede deal, voor twee dagen Parijs, inclusief hotel en vervoer!

 
 
Het zullen twee prop volle dagen worden, maar daarbij maak je wel kennis met Parijs. Je bezoekt alle bezienswaardigheden, vanuit een luxe bus. Je wordt volledig rondgeleid en overal naar toe gebracht, met deze bus. Hoe handig! Geen gezeur met vervoer.


 
Op de eerste dag worden we naar een aantal prachtige plekken gebracht, waaronder  het Louvre, de Eiffeltoren, Place de la Concorde, Place Vendôme, Avenue des Champs-Élysées, Seine en de Dôme des Invalides. Daarnaast krijgen we ook een lichttour door de stad.
Op de tweede dag hebben we een vrije invulling, waarbij we vooral de stad zullen gaan verkennen en shoppen aan de Champs-Élysées staat ook nog op de planning!


Ik kan echt niet wachten!


Je kunt een weekendje Parijs heel gemakkelijk boeken via Slangenreizen.nl, de reisjes zijn inclusief vervoer in een luxe bus en overnachting in een hotel. Er is een drukke planning en je wordt naar alle mooie plekjes van Parijs gebracht. Ik heb er al helemaal zin in!

Als jullie nog tips hebben voor in Parijs, dan hoor ik dat natuurlijk graag!
 
Lots of love, Lotte