dinsdag 6 november 2012

Sleek blush by 3 - Lace

 
Ik ben dol op de blushes van Sleek, behalve dat ze enorm goed gepigmenteerd zijn, is het kleur aanbod erg uitgebreid. Mijn favorieten blijven Suede en Gold Rose. Sleek heeft naast haar single blushes, ook vijf verschillende palette's, waarvan ik Lace graag aan jullie wil laten zien. Het Blush by 3 palette, bestaat uit drie prachtige koraal/oranje tinten.


  
 
Lace is een blush palette, met daarin drie blush kleuren, die niet los verkrijgbaar zijn. De kleuren die er in verwerkt zijn, van links naar rechts: Crochet, Guipure en Chantilly. Drie frisse oranje tinten, die toch heel erg verschillen van elkaar. De blushes bevatten los van elkaar 6,7 gram product. Dat is iets minder dan de normale blushes, maar alsnog genoeg hoor!
 


Crochet is een frisse perzik, oranje tint. De kleur is volledig mat en geeft een heel fris effect aan je blosjes. Guipure is een goede dupe van Rose Gold, alleen net een tintje donkerder, misschien iets meer koraal dan Rose gold. Maar zeker zo mooi! De gouden glans geeft een prachtig, shiny effect aan deze koraal tint. Chantilly is bedoeld voor dames met pit, want deze matte kleur is een echte eyecatcher. Enorm gepigmenteerd en bijna rood, zo fel! Deze felle oranje tint zal ook prachtig staan op donkere huidjes.



Ik kon het niet laten en heb Chantilly op mijn appelwangetjes aangebracht, heel subtiel, met een duo fibre kwast. Maar wat een prachtige tint is dit zeg! Ik vond het best spannend om zo'n gepigmenteerde (bijna rode) blush aan te brengen, maar op zo'n subtiele manier als deze, kan het prachtig staan. Toch?
 
 
Als blush liefhebber ben ik dol op het Sleek Blush by 3, in de kleur Lace. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van de Sleek blushes. Zoals ik al zei, zijn er nog vier andere varianten verkrijbaar. Voor het Sleek blush by 3 palette, betaal je 12,95 Euro. Hij is op meerdere webshops verkrijbaar, waaronder hier.
 
Lots of love, Lotte