donderdag 13 december 2012

Christmas make-up inspiratie


Voordat ik begin aan m'n eigen kerst looks, vind ik het heerlijk om wat inspiratie op te doen van anderen! Glitters hier, smokey eyes daar, kersen rode lippen overal. De meest prachtige looks kwamen voorbij, waarbij vooral de glitters mijn aandacht trokken. Kijk je mee?



Wat een prachtige, koele look! De chunky glitters springen er uit.

 
Een warme look kan natuurlijk altijd, goud met donker bruin geeft een warme oogopslag.
 

Of ga voor zilver!


Voor een gemaskerd bal, kun je je lippen laten knallen in klassiek rood.


Waarom zou je voor een kerstlook geen kleur gebruiken? Precies! Deze blauwe kleur staat gorgeous bij het goud én al die glitters.

 
Zware smokey eyes en heel diep rode lippen, prachtig en perfect voor kerst.
 

En dit is mijn favoriet! Heel dinker bruin met zileren glitters en dan die mega eyeliner, ik ben fan!


 
De Pixiwoo's gingen ook aan de slag en ik ben weg van deze look. Die nepwimpers maken het helemaal.
 
En wat vind jij? Hoe ziet jouw perfecte kerstlook er uit?
 
Lots of love, Lotte