maandag 10 december 2012

Gespot: Fake beautyblender bij de H&M


Al jaren ben ik fan van de Beautyblender, een roze make-up sponge in de vorm van een ei. Hij brengt m'n vloeibare make-up prachtig, egaal aan. Laatste zag ik ook zo'n soort sponge bij de H&M beauty afdeling. Die leek wel verdacht veel op de beautyblender, alleen voor een iets vriendelijker prijsje!


 
Voor 2,95 Euro kun je een roze make-up sponge van de H&M al krijgen. Dat is toch ruim tien Euro goedkoper dan het origineel. Maar is hij wel net zo fijn? Ik kocht er gelijk een aantal, aangezien alle vrouwen bij ons thuis de beautyblender graag gebruiken.
 
Het grootste verschil met het origineel is, dat hij een stuk steviger en voller is. Je kunt hem dan ook niet vergroten, door hem vochtig te maken. Maar droog werkt hij alsnog prima!
 
 
Voor zo'n drie Euro, vind ik dit een goede dupe van de beautyblender, wat jullie? Ik moet wel zeggen dat de originele beautyblender m'n foundation net iets egaler en lichter aanbrengt, dan deze. Maar zeker een goede budget tip, wat mij betreft!
 
Lots of love, Lotte