dinsdag 25 december 2012

I wish you a merry christmas


Lieve bezoekers, het is vandaag eerste kerstdag en daarom vandaag voor jullie een lieve kerstgroet van mij. Het was voor mij geen gemakkelijk jaar, maar ondanks alles en een kaarsje bij papa's foto, maak ik er een paar gezellige dagen van met mijn familie. Om een beetje in de stemming te komen, raad ik je zeker aan deze blogpost verder te lezen!


Cute! Als hondenliefhebber smelt ik hierbij echt weg hoor!


Kaarsjes horen er bij, wat jullie?



En natuurlijk lekker eten!


Om een beetje in de stemming te komen, hieronder een medly van Michael Buble met een aantal leuke kerstsongs.



 
Ik wens jullie allemaal hele fijne, gezellige en warme kerstdagen toe. Maak er een paar leuke dagen van, met lieve mensen om je heen.
 
Lots of love, Lotte