vrijdag 14 december 2012

Luxury For Princesses hair extensions

 
Een tijdje terug, ontving ik van Luxury For Princesses een set clip-in hair extensions. Van mezelf heb ik redelijk lang haar, dat tot zo'n 10 a 15 cm over mijn schouders valt, maar het kan natuurlijk altijd voller en langer! Zo benieuwd als ik was, ging ik aan de slag met de extensions van Luxury for Princesses, ik nam ze zorgvuldig onder de loep.




De set die ik zelf heb, is de 180 gram in de kleur Chocolate Brown. Voor mij is deze kleur pefect, hij matcht helemaal met mijn eigen haar kleur, er is trouwens een ruim aanbod aan kleuren, er zit vast voor iedereen wat tussen. De extensions zijn gemaakt van 100% Remy Human, dat betekend dat mensen haar is. Je kunt je haren wassen, krullen, stijlen, fohnen en zelfs verven!
 
De prijzen zijn op dit moment: 120 gram 62,50 Euro. 160 gram 82,50 Euro. 180 gram 107,50 Euro.
Normaal liggen de prijzen een stuk hoger, maar op dit moment geldt er een leuke kerstkorting!

 
 
De set van 180 gram bestaat uit het volgende:
2 x 2,5 cm met 1 clipje
3 x 10,2 cm met 2 clipjes
4 x 15,2 cm met 3 clipjes
1 x 20,3 cm met 4 clipjes
 
Ik heb de extensions natuurlijk getest en ik moet zeggen dat er echt heel veel stroken in zitten, hier kun je een hele volle bos mee krijgen! Ik heb voor het testen niet alle stroken gebruikt, omdat ik niet alle stroken in mijn haar kon krijgen, het was voor mij te veel. Maar alsnog werkte het prima, het is aan jou zelf hoeveel stroken je gebruikt. Ik gebruik het liefst vijf stroken. De grote van 20,3 cm, twee keer de 15,2 cm en twee keer de 10,2 cm. De clipjes aan de extensions werken goed en zijn stevig. Ze bleven prima in mijn haren zitten.
 
 
De extensions zijn van kwalitatief goed haar, dat merkte ik direct. Het matchte perfect met mijn haar en de kleur sloot ook goed aan. Ze voelen (in vergelijking met andere soorten extensions) vrij licht aan, ik heb niet het gevoel dat er een extra bos haar aan mijn hoofd hangt, terwijl ik dit met andere extensions wel eens heb gehad.
 
Het resultaat: Super lang en vol haar! Wauw, wat een lengte is dit zeg. Zoals ik al zei, heb ik wel eens vaker extensions gebruikt, maar deze set is echt mega lang. Wat een prachtig effect! Wel denk ik dat ik ze vooral voor feestjes en speciale gelegheden ga gebruiken, voor mij zelf vind ik ze iets té lang voor dagelijks gebruik. Maar smaken verschillen natuurlijk, misschien houd jij wel van lang haar, voor iedere dag.
 
 
Ik ben zeer zeker tevreden over deze extensions van Luxury For Princesses. In een korte tijd had ik ze aangebracht, dit ging heel gemakkelijk. De kwaliteit van het haar is ook erg goed, dat merkte ik direct. De lengte is voor mij iets te lang, maar wel mooi voor een feestje en ik kan me ook voorstellen dat er meiden zijn die juist wel deze lengte zouden willen hebben.
 
De clip-in extensions van Luxury for Princesses kun je hier verkrijgen. Er geldt op dit moment een leuke kerstkorting, waarbij je 10 Euro korting krijgt op alle extensions.
 
Lots of love, Lotte