zaterdag 8 december 2012

MAC Fabulousness Warm palette


Internet lag er een paar dagen uit, excusus voor de minmale blogposts! Gelukkig is internet back en kan ik het een beetje goed maken met jullie. Met wel een heel mooi product, alleen om te bekijken is hij al prachtig. Nog niet over de binnenkant gesproken! Heerlijk die feestdagen die er aan komen én wat vind ik het fijn dat merken hierop inspelen. Laten we het Fabulousness Warm palette van MAC is even wat beter gaan bekijken.
 


Geweldig hoe tuttig, lief en luxe deze verpakking er tegelijkertijd uit ziet! Ik denk wel dat het een kwestie van zwaak is, maar ik vind 'm prachtig! De buitenkant is van stof, met daarop een soort van drukknoopjes. Je opent het doosje met de strik, die sluit met een magneet.



Na het openen zien we dit, wauw. Als beautylover maakt mijn hart op dit moment een sprongetje! Je ziet vijf warme oogschaduw tinten, die met elkaar een warm palette vormen. De oogschaduws zijn ook los te verkrijgen, trouwens.
In de deksel van het palette zit een spiegeltje verwerkt, handig!
 


Bij het palette is een klein kwastje toegevoegd, die eigenlijk van prima kwaliteit is! Zacht en vrij stevig, dat zie je niet vaak bij de kwastjes die toegevoegd zijn aan palettes.



Glamour Light (lichte, wit glanzende highlighter, Sketch, (licht beige/gouden highlighter met glans) Honesty (oudroze met glans), Cognac (cognac bruin, met bruin), Retrospeck (aubergine paars).
 
Goed gepigmenteerde oogschaduws en ook erg mooi met elkaar te combineren! Sketch, Cognac en Retrospeck zijn mijn favorieten (deze kleuren zou je ook los in de winkel kunnen kopen)


 
Graag deel ik deze look nog even met jullie, waarin ik gebruik heb gemaakt van het Warm palette uit de Fabulousness collectie van MAC. Helaas komen Cognac en Retrospeck in deze look niet zo intens naar voren, door de verkeerde licht inval. De oogschaduws kun je gebruiken om een prachtige warme kerst look te maken, paars staat vaak erg chique! Maar ze zijn ook prima voor dagelijks gebruik.
 
Voor het MAC Fabulousness Warm palette betaal je 43,00 Euro. Wat is 'ie mooi, hij staat in ieder geval op mijn make-up kast te pronken!
 
Lots of love, Lotte