zondag 30 december 2012

Nars Laguna bronzer en Orgasm blush


De producten van Nars hebben een soort van magisch 'heb' gehalte, dit was in iedergeval bij mij het geval. De Sephora in Parijs is mega, mega groot. Toen ik eenmaal voor het Nars schap stond, kon ik me nog moeilijk bedwingen en nam de bronzer Laguna en blush Orgasm mee. Vandaag is het tijd voor een review!



De Laguna Bronzer en Orgasm blush, zijn ver weg de meest populaire producten van Nars. Voor mij was dit zeker een bevestiging om deze producten aan te schaffen, nadat ik ze in de Sephora natuurlijk uitgebreid (Ahum, 20 seconden) bekeken heb. Zoals je ziet heeft Laguna een groter formaat dan Orgasm. Hoewel er in beide doosje een goede hoeveelheid aan product zit hoor. De prijs verschilt dan ook, voor Laguna betaal je 35 Euro, voor Orgasm 29 Euro.



De verpakkingen zijn strak en minialistisch, prima! De doosjes zijn mat, zwart met witte letters. Ik vind het wel wat hebben!



Nars Orgasm is een prachtige blush, ik begrijp wel waarom hij zo razend populair is. De kleur is roze, perzik, met een gouden glans. Vooral de glans maakt de blush zo mooi en uniek, hoewel hij ook nog redelijk wat kleur af geeft. Prachtig, voor elke dag of voor een feestelijke look.


Dan de Laguna bronzer. Zo in het doosje lijkt hij een kleine shimmer te hebben, maar wanneer je hem aanbrengt lijkt deze te verdwijnen. De kleur is passend voor elk huidtype, zowel voor lichte als getinte huidjes.


 
Laguna is een heel neutrale bronzer, maar dat maakt hij juist wel heel mooi en veelzuidig. Hij kan bij vele looks gedragen worden en geeft je huid een mooie bruine gloed. Ik vind hem ook erg mooi om mee te shapen! Laguna is prima gepigmenteerd, maar niet te veel, hij is goed in verhouding.
 
Ik begrijp het wel, waarom de producten van Nars zo ontzettend populair zijn. En wat vind ik het vreselijk jammer dat ze niet gewoon bij ons in de Sephora verkocht worden! De producten van Nars zijn wel online verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij asos.com (waar je tegenwoordig ook met Ideal kunt betalen!).
 
Lots of love, Lotte