zaterdag 29 december 2012

New love: H&M handbag

 
Jullie zagen deze tas al voorbij komen in mijn 'I Love December' tag. Mijn hart maakte een vreugde sprongetje toen ik deze prachtige tas bij de Hennis en Maurits in de winkel zag staan. In één woord is hij gewoon.. Perfect! Het formaat van deze handtas is voor mij perfect, hij is redelijk groot en heeft een klassiek model. De studs maken hem af!

 
 
Dit is hem! Het is een zwarte tas van imitatie leer, maar dat is er zeker niet van af te zien. Hij is netjes afgewerkt en de gouden studs geven de tas een stoere look. De rits van de tas is ook goud. Verder zie je dat de zijvlakken van de tas van glad leer zijn en het midden stuk heeft een soort van krokodillen (mat) patroon. Ik vind dit contrast wel heel leuk! Er zit trouwens ook een langer hengsel bij, zelf ga ik deze waarschijnlijk niet gebruiken.
 
 
 
Dat ik blij ben met deze tas, mag duidelijk zijn! Hij is op dit moment al verkrijgbaar in de winkel, maar ook online! Hij kost 39,95 Euro, wat ik een heerlijk prijsje vind voor deze prachtige tas. Ik kreeg hem trouwens tijdens de kerst van mijn vriend!
 
Lots of love, Lotte