dinsdag 11 december 2012

Outfit: Winter wonder land


Afgelopen week leek het wel winter wonder land, wat een plaatje al dat sneeuw! Inmiddels is het al behoorlijk weg gesmolten, maar de heldere witte sneeuw maakte het wel erg verleidelijk om er foto's van te maken. Dus waarom niet gewoon een outfit opnemen, met de sneeuw als achtergrond. Dat deed ik! Kijk je mee naar mijn outfit, die ik graag draag tijdens deze koude dagen?



Er warm en fashionable uit zien, is niet altijd makkelijk. Want hoe heerlijk de meeste sweaters en knits zitten, echt modieus zijn ze vaak niet. Toch probeerde ik het, met dit gebreide vestje van de H&M, net als het t-shirt en de jeans die ook van de H&M komen. Om de outfit wat stoerder te maken, koos ik voor deze ketting met spikes. Die ook komt van de, de raad het al.. H&M.


Als je de kou wilt overleven, draag dan vooral veel laagjes. Hempje, t-shirt, vestje + jas = lekker warm!
 

 
Een paar een stoere boots (met hele dikke badstoffen sokken die jullie gelukkig niet kunnen zien)! Deze komen van de Invito, ze lopen echt heerlijk en door de grove profiel onder de zool, zijn ze erg geschikt om mee in de sneeuw te lopen.

 
Ik ben een zomer type en probeer de winter te overleven, door me lekker warm te kleden. Wat jullie?
 
Lots of love, Lotte